Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Amodent

Az Amodent fogkrém márka 1965 óta elérhető áron kínál kiemelkedő minőséget a magyar fogyasztóknak. Az Amodent fogkrémben található ásványi anyagok serkentik a természetes remineralizációs folyamatokat, azaz a fogak ásványi anyagokkal való feltöltését.

 

Agroker

Az Agroker Holding Zrt. Kelet-Magyarország legnagyobb vállalkozásai közé tartozik. A félszáz évre visszatekintő cég sikeresen ötvözi a tradíciót a modernitással. 

 

168 Óra

A 168 Óra egy magyar közéleti hetilap, amelyet 1989-ben alapítottak. Jelenleg a Telegráf kiadó jelenteti meg.

 

Koronás Cukor

Magyarország legnépszerűbb cukormárkája a Koronás Cukor. A széles termékválasztékban mindenki megtalálja a kedvére való természetes édesítőt csaknem 15 éve. De honnan is ered a Koronás Cukor márkanév?

 

Wallis

A Wallis Zrt. által felépített autós üzletág, a Wallis Autó Holding (WAH) 1992 óta a hazai autópiac egyik meghatározó magyar tulajdonú szereplője. A presztízsmárkák magyarországi forgalmazója jelentős változásokon ment át az elmúlt időszakban, de sikeresen megőrizte az iparágában betöltött egyedülálló, 9 márkából álló portfolióját és piaci részesedését. A holdingcég palettáját jelenleg 8 vállalkozás alkotja: hat márkakereskedés, egy autókölcsönző.

 

Waberer’s

A közúti fuvarozási szolgáltatás cégcsoportunk legdinamikusabban fejlődő területe, ahol biztonságot, idő- és költséghatékonyságot, rugalmasságot kínálunk ügyfeleinknek.

 

Videoton

A Videoton a legnagyobb magyar magántulajdonban lévő ipari vállalatcsoport, amely gyártási, és gyártáshoz kapcsolódó szolgáltatásokat kínál ipari vállalatok számára. A székesfehérvári székhelyű cég Magyarországon 9, Bulgáriában (Stara Zagora) és Ukrajnában (Munkács) 1-1 telephellyel rendelkezik. A 7600 főt foglalkoztató Videoton árbevétele 91 milliárd Forint volt 2011-ben.

 

ujHÁZ Centrum

Életünk során minden egyes vásárlás döntés elé állít minket. Melyik márkában bízzunk? Mennyi pénzt szánjunk rá? A minőséget vagy az árat vegyük inkább figyelembe? Sok-sok szempont, amelyek alapján végül választunk. Egy mosópor vagy egy joghurt esetén nincs túlzott jelentősége a dolognak, hiszen amennyiben nem voltunk elégedettek velük, legközelebb másikat veszünk.

 

TVK

 

Történetünk a Tiszapalkonya határában létesítendő új hőerőmű beruházási tervének elfogadásával kezdődött, 1951-ben. A villamos-energia termelés lehetőséget teremtett a vegyipar telepítéséhez is. 1952-ben határozatot hoztak egy földgáz-alapú kombinát létrehozásáról. Ez a létesítmény lett jogelődünk, a Tiszavidéki Vegyi Kombinát. Helyét a Tiszapalkonya és Tiszaszederkény községekhez tartozó földeken jelölték ki.

 

 

TriGránit

 

A TriGranit Fejlesztési Zrt. Európa harmadik legnagyobb kereskedelmiingatlan-fejlesztője, Közép- és Kelet-Európa vezető ingatlanfejlesztő vállalata. 1997-es alapítása óta a TriGranit több mint 2 Mrd euró értékű beruházást valósított meg.