MagyarBrands 2017

Lezárult a 2017-es MagyarBrands pályázati időszaka

A 2017-es MagyarBrands programra a márkák július 31-ig pályázhattak. A nyolcadik alkalommal meghirdetett MagyarBrands idén is a magyar vonatkozású márkákat hivatott díjazni.

A korábbi évekhez megszokottan a márkák több kategóriában indulhattak: kiváló fogyasztói és üzleti kategória mellett 2016 óta az innovatív márkák munkáját is elismerjük. A pályázaton való részvétel alapfeltétele, hogy a márka Magyarországon született vagy az alapításában magyarok vettek részt. Ezenkívül további három feltétel egyikének is teljesülnie kell: a márka magyar tulajdonban van, a márka „gyártásának” helyszíne Magyarország vagy magas identitás-pontszámot kap a bizottsági pontozás során.

Az díjmentes pályázati lehetőség mellett a MagyarBrands kutatócsoportja további adatgyűjtéssel, a Bisnode és az országos védjegyadatbázis monitorozásával, és online kutatással is segíti a legjobb márkák kiválasztását. Végül pedig a MagyarBrands Szakértői Bizottság Tagjai közös értékélési szempontok – identitás, reputáció, márkaépítés – mellett kategóriánként eltérő kritériumok alapján pontozzák a márkákat. A fogyasztói márkák kiválasztásánál hangsúlyos szempont még a GfK Hungária által végzett kedveltség-ismertség vizsgálat, az üzleti márkáknál a pénzügyi megbízhatóság, az innovatív márkáknál pedig a társadalmi hasznosságnak megfelelés.