5 éves a MagyarBrands program

Az oldalon elérhetőek a MagyarBrands korábbi hírlevelei.

 

2014-ben ötödik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel a magyar vonatkozású márkákat.

A MagyarBrands nem csupán a védjegy megkülönböztetéssel segíti a nyertes márkákat, hanem a program több eleme a márkázás hosszú távú stratégiájában hozhat kézzel fogható, értékesítésben is megmutatkozó eredményeket.

 

A Superbrands Magyarország szakértői bizottsága 2010-ben értékelte először a magyar márkákat, idén pedig már ötödik alkalommal díjazza a vezető hazai márkákat.

 

 

A MagyarBrands célja olyan hazai márkák elismerése, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határon innen és túl. A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek – a megbízhatóság és a minőség – olyan kézzelfogható előnyt jelentenek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek és szolgáltatások vonzereje is növekszik.

 

A kiválasztás pályázati rendszerben, illetve a szakértői bizottság jelölése alapján történik. A díjra fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák.

 

A MagyarBrands-mutató hét különböző szempontot mérő indikátor súlyozott átlaga, egyrészt a pontosan számszerűsíthető kritériumok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás), másrészt pedig a reputáció és identitás, amelyet a GFK fogyasztói ismertség kutatás egészít ki. A szakértői bizottság mindezen szempontok összegzéséből egy komplex mutatószám létrehozásával rangsorolja a magyar márkákat.

 

A MagyarBrands program 2014-ben leköszönő elnökét Dr. Serényi Jánost ebben a tisztségben Dr. Törőcsik Máriaváltja. A MagyarBrands szakmai bizottság vezetői dr. Bendzsel Miklós, a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának elnöke és dr. Salgó István, a Magyarországi Üzleti Tanács a Fenntartható Fejlődésért elnöke.

 

A díjazottak listája a 2014. szeptember 25-én megjelenő Figyelőben valamint az alábbi linken olvasható.