Tervezzük együtt a jövő évet az Országos Marketing Konferencián!

Az oldalon elérhetőek a MagyarBrands korábbi hírlevelei.

„Marketing Trendek 2015” címmel idén már 25. alkalommal kerül megrendezésre az Országos Marketing Konferencia, a szakma konferenciája. A Konferencia idén jubilál, ennek a jeles alkalomnak köszönhetően visszatért a megszokott őszi időpontra, így 2014. november 6-án, 24 évnyi megalapozott szakmai tapasztalattal várja résztvevőit!

A konferencia elsődlegesen a szakma, a marketinggel foglalkozó szakemberek, a marketing tanácsadók és szolgáltatók, az oktató marketinges kollégák, a marketing szakma iránt érdeklődők, de egyben minden olyan cégvezető figyelmébe ajánlott, aki tudja, hogy a marketing az egyik legfontosabb a piaci sikerek eléréséhez. A rendezvény programstruktúrája is eltér az eddig megszokottól, hiszen a kutatási eredményeket, valamint a trendeket bemutató plenáris előadások után a Piac és Profit szekció a jövő évi tervezésben, fejlődésben is támogatni kívánja a résztvevőket, mindemellett a Digital Hack blokk többek között bemutatja a legújabb marketingkommunikációs eszközöket, amik elengedhetetlenek lesznek a jövőben.

A megnyitót követően a plenáris előadások első blokkjában a kutatások kerülnek előtérbe. A Szövetség saját szakmai kutatási eredményeinek ismertetése mellett Dr. Piskóti István a „Marketingtrendek 2015” című előadásával vonja le következtetéseit a jövőre vonatkozóan. Ezt követően Dr. Törőcsik Mária a szakmai kutatást mintegy kiegészítve mutatja be a várható fogyasztói változásokat a „Fogyasztói trendek 2015” című előadása során.

A kutatási részt a kommunikációs társzervezetek jeles képviselőinek előadásai követik, az adott specifikus ágazatban várható tendenciákat mutatják be. A marketing szerepe a digitális gazdaságban címmel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium képviseletében Dr. Kelemen Csaba tart előadást. Majd az izgalmas plenáris zárásaként az Akadémiai Kiadó képviseletében Dr. Veres Zoltán ismerteti a „Tudomány a gyakorlatban” előadás keretében a jövő évi szakkönyv kínálatot.

A plenáris ülésen olyan kérdésekre kaphat választ, mint:

  • Mit gondol a szakma a jövő évi trendekről?
  • Hogyan változnak a fogyasztói szokások?
  • Milyen új módszertanok várhatóak a piackutatásban?
  • Mi lesz a reklám szerepe 2015-ben?
  • Merre tart a DM szektor?
  • Mik lesznek a PR eszköztárai?
  • Mire készülnek az ügynökségek jövőre?

A rendezvény legfőbb célkitűzése, hogy ismertessük a jövő évre várható trendeket, amelyeket a Szövetség piackutatása is hitelesen alátámaszt, valamint a résztvevőket hasznos gyakorlati tanácsokkal, előremutató információkkal, innovatív megoldásokkal vértezzük fel a 2015-ös évre. Résztvevőinket biztosítjuk arról, hogy legalább két olyan gondolatot vihetnek haza, amit hasznosíthatnak és reményeink szerint jól végzett munkájukról is megerősítést kaphatnak. Ha Ön is kíváncsi milyen irányba halad a szakma, csatlakozzon még most az Early Birdakció keretében az Országos Marketing Konferenciánkhoz! Tervezzen együtt a szakma legkiválóbb szakembereivel!

Címkék:hírlevelek