MagyarBrands 2011: Díjátadó a Nemzetiben

Ezen az oldalon megtekinthetőek a MagyarBrands által kiadott hivatalos sajtóközlemények.

2012. április 19-én ünnepélyes keretek között a Nemzeti Színházban vehette át méltán megérdemelt elismerését az a közel  félszáz magyar márka, amely a független szakértői bizottság hét konkrét szempont* alapján történő értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult.  A nagyszabású program záró eseményén résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.

„A MagyarBrands Bizottság többszörösen is büszke lehet a program fejlődésére. Először is a korábbi éveket jóval meghaladó számú márkának nyújthatjuk át a kitüntető címet, mégpedig egy önálló MagyarBrands díjátadó eseményen. Minderre stílusosan a Nemzeti Színházban kerül sor, ami külön emeli a program presztízsét, és remélhetőleg megalapozza annak jövőbeli sikeres fejlődését." Wiszkidenszky András, a MagyarBrands program elnöke

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely 2011-ben másodszor tette közzé a vezető hazai márkák listáját.

A MagyarBrands célja olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselő lehetnek hazánkban és határaikon kívül is. A MagyarBrands márkához kapcsolt értékek – a megbízhatóság és a minőség - olyan kézzelfogható előnyt jelenthetnek a magyar és a nemzetközi piacon, amelyek révén a termékek vonzereje és elismertsége is növekszik a vásárolók szemében.

A programban részt vevő márkák számszerűsíthető kritériumok alapján valamint a független szakértőkből álló bizottság értékelése alapján kapták meg az elismerést.  A MagyarBrands címet elnyert márkák a Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatalának védjegyadatbázisából és a címre pályázó magyar márkákból kerülnek ki. A MagyarBrands program szakértői egy komplex mutatószámot hoztak létre mindazon szempontok összegzéséből, amelyek közrejátszanak abban, hogy egy márkáról azt mondhatjuk, hogy hazai és sikeres. A MagyarBrands - mutató hét különböző szempontot mérő indikátor súlyozott átlaga.

Értékelési szempontok*

  1. Tradíció
  2. Tulajdon
  3. Menedzsment
  4. Foglalkoztatás
  5. Reputáció
  6. Identitás
  7. Ismertség

A MagyarBrands programról illetve a 2012-es pályázati felhívásról a www.magyarbrands.hu oldalon talál információt.

A programmal kapcsolatban további tájékoztatásért kérjük, forduljon munkatársunkhoz:

Fejes Ildikó
e-mail: fejes.ildiko@magyarbrands.hu
telefon: 887-4868