MagyarBrands 2012 díjátadó

Ezen az oldalon megtekinthetőek a MagyarBrands által kiadott hivatalos sajtóközlemények.

Elismerésben részesültek a legjobb magyar márkák
 
Az Operettszínházban tegnap este harmadik alkalommal adták át a legkiválóbb hazai márkáknak járó rangos MagyarBrands-elismeréseket. A három éve alapított díjjal a MagyarBrands szervezet elsődleges célja, hogy minősítse és egyben bemutassa a minőségi és megbízható hazai márkákat.

A kiválasztás pályázati rendszerben, illetve egy szakértői bizottság jelölése alapján történik. Az elismerésre fogyasztói és üzleti kategóriában pályázhatnak a magyar márkák. A MagyarBrands-díj odaítélése alapvetően számszerűsíthető kritériumok, tradíció, menedzsment, foglalkoztatás, tulajdonosi összetétel alapján történik, amelyet szakmai elbírálás, ismertség, reputáció, identitás egészít ki.

A 2012-es rangsorok hagyományosan először ősszel a Figyelőben és a MagyarBrands honlapján jelentek meg.

A MagyarBrands fogyasztói márkáinak toplistája

Rangsor

Márka

Pontszám

1

Herendi

98,35

2

Pick

98,21

3

Gundel

95,38

4

Zwack

94,28

5

Zsolnay

94,05

6

Herz

92,33

7

Hollóházi Porcelán

91,06

8

Kalocsai Paprika

89,19

9

OTP

88,15

10

IBUSZ

87,81

 

A MagyarBrands üzleti márkáinak toplistája

Rangsor

Márka

Pontszám

1

Videoton

87,81

2

Rába

87,42

3

Főgáz

87,33

4

Gyomai Kner

85,75

5

Kürt

85,48

6

Fővárosi Vízművek

84,9

7

Mahir Cityposter

84,55

8

MVM

83,35

9

Nitrogénművek

82,75

10

Masped

82,7

 

A teljes lista innen tölthető le: MagyarBrands 2012

Kategóriagyőztesek

Külön elismerés illette a márkarangsorok kategóriagyőzteseit: Herendi, Pick, Szentkirályi, Balaton Sound, Videoton, Egis, Kürt, Dunavox – ezek a márkák szerezték meg kategóriájukban a legtöbb pontot.

A fogyasztói márkakategóriák győztesei:

  • Az év fogyasztói márkája (a rangsor legelső helyén végzett) – HERENDI
  • Az év legelismertebb fogyasztói márkája (reputációban a legtöbb pontot kapta) – PICK
  • Az év legdinamikusabb fogyasztói márkája (tradícióját/múltját tekintve a legdinamikusabban fejlődő márka) SZENTKIRÁLYI
  • Az év legsikeresebb új fogyasztói márkája (az 5 évnél fiatalabb márkákat vizsgálva) – BALATON SOUND

Az üzleti márkakategóriák győztesei:

  • Az év üzleti márkája (a rangsor legelső helyén végzett) – VIDEOTON
  • Az év legelismertebb üzleti márkája (reputációban a legtöbb pontot kapta)  EGIS
  • Az év legdinamikusabb üzleti márkája (tradíciójához/múltjához képest a legdinamikusabban fejlődő márka) KÜRT
  • Az év legsikeresebb új üzleti márkája (az 5 évnél fiatalabb márkákat vizsgálva)  DUNAVOX

Különdíjak

Az eseményen különdíjasokat is hirdettek: a MagyarBrands Kultúráért különdíjat a Budapesti Operettszínház, aMagyarBrands Gyermekekért különdíjat a Csodalámpa Alapítvány és a MagyarBrands Innovációs különdíjat a Metapay (hazai fejlesztésű fizetési rendszer) érdemelte ki. A szakértői bizottság ezek odaítélésével azon szervezetek, cégek munkáját ismerte el, amelyek kiemelkedő módon járultak hozzá a hazai gyermekjólét, a közművelődés és technológiai újítás társadalmi feladatainak ellátásához.

A MagyarBrands-díjátadó rendezvényen készült képek itt megtekinthetőek.

MagyarBrands díjak (Hollóházi Porcelán)

 

Dr. Serényi János, a MagyarBrands program elnöke

 

Fogadás az Operettszínházban

 

Dr. László Géza, a MagyarBrands programigazgató

 

Kerényi Miklós Gábor, Budapesti Operettszínház igazgató

 

 

Batz Hungary Kft., Héjas Zsuzsa (ügyvezető-helyettes)

 

Ilcsi Szépítő Füvek Biokozmetikai Kft., Molnár Ferenc (tulajdonos, ügyvezető igazgató)

 

 

Sikér Zrt.,Blázsik Viktor (junior vezető)

 

Fogadás az Operettszínházban

 

Budapest 2013. április 17.