Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Hinora

 

A Hinora Marketing Grouphoz hasonló cég reputációját nem elsősorban a fogyasztói, azaz B2C piacon lévő ismertség alapján lehet mérni. A márkanév a cég tevékenységének köszönhetően a közép- és nagyvállalkozások körében ismert elsősorban. Amellett, hogy napjainkig a Hinora Marketing Group több mint 700 sikeres együttműködést bonyolított le, az elmúlt évek alatt ügyfelei száma is fokozatosan nőtt a Cégcsoport növekedésével egyenes arányban. Az együttműködés olyan vállalatokkal alakult ki, mint például MKB-Euroleasing, IBUSZ, Samsung, Duna Plaza, Hyundai, Fiskars, Stabilo, Randstad, Sanoma, Drogerie Markt, Népszabadság, Libri, stb.. A felsorolásból látható, hogy az ügyfelek között mind hazai, mind nemzetközi vállalatok egyaránt keresik a Hinora Marketing Group szolgáltatásait.

A cég egyedülálló alternatív terjesztési hálózattal rendelkezik (Hinora Indoor Media), amely országosan a 700 címpontot is meghaladta, azaz hétszáz ügyfélváróban vannak kihelyezett brandingelt újságtartó állványok, amelyekben a Cégcsoport ismert lapokat, magazinokat terjeszt, heti rendszerességgel. A saját logóval rendelkező állvánnyal és sajtótermékekkel a felmérések szerint havonta 600-800 ezer ember találkozik.

Számos szakmai szövetségben (Direkt és Interaktív Marketing Szövetség, Magyar Marketing Szövetség, Magyar Terjesztés-Ellenőrző Szövetség) a cég aktív tevékenységet folytat, illetve segíti a szakmai szervezetek munkáját. A Magyar Marketing Szövetség számára a Hinora Marketing Group PR feladatokat folytat, a Matesznak pedig a Cégcsoport a hivatalos kommunikációs partnere.

A cég vezetésének elismerését mutatja, hogy Hinora Bálint ügyvezető igazgató a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara küldöttgyűlésének tagja 2008-tól, valamint a Bank-biztosítás Osztály elnöke (ahol számos prosperáló nagycég vezetői vesznek részt). Hinora Bálint a BKIK Aranymérleg díját 2010-ben elnyerte, 2011-ben munkáját Oklevéllel ismerték el. Hinora Ferenc az Ernst&Young által szervezett Év üzletembere versenyen jelölt volt „A jövő ígérete” kategóriában, valamint elnökségi tag a BKIK Általános Pénzügyi Osztályában.

A cég 2007-ben adta ki a marketing szakma fundamentumát könyv formájában, társszerzőként (Hinora Ferenc) és kiadóként, „Minden, ami marketing” címmel, amelynek a 3. kiadása a közeljövőben fog megjelenni. Jelenlegi, 2. kiadása számos könyvesboltban megtalálható, amely a marketingismereteket tanuló diákoknak, kis-, és középvállalatoknak, valamint olyanoknak nyújt közérthető ismereteket, akik a marketing területén dolgoznak, vagy szeretnének róla többet tudni.

A cég szakmai rendezvényeket támogat, előadásokat tart, de saját workshopokat, nyílt napokat is szervez számos alkalommal. A társadalmi felelősségvállalás terén beindította „Hinora Angyal” programját, ahol beteg gyermekeken, illetve a velük foglalkozó alapítványokon (mint például Egy Szív a Gyermekekért Alapítvány) segít kommunikációs eszközeit felhasználva.

A vállalatcsoport aktív munkájának köszönhetően számos sajtóhír jelent meg, amelyekből néhányat a csatolt melléklet tartalmaz.

 

Weboldal: //hinora.hu/

Kapcsolat:
Hinora Global Marketing Kft.

Cím: 1142 Budapest, Kassai u. 71.

Telefon: 06 20 555 5443; 06 20 2521337
Fax: 06 (1) 630 1227
E-mail: info@hinora.hu