Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Magnet

A márka rövid bemutatása és története:

 

A 2008-ban kezdődő pénzügyi és gazdasági válság megmutatta, hogy az addig megszokott üzleti megoldások, működési módok mennyire sérülékenyek. Ezzel párhuzamosan a pénzvilág iránti általános bizalom is jócskán megcsappant. Ma már látjuk, egy sor dolog nem úgy folytatódik a világban, ahogy az 2008-ig történt. Bankunk részvényesei és vezetői elgondolkodtak azon, hogy

  • a megváltozott körülmények milyen új értékrend kialakulásához vezetnek?
  • milyen stratégia szolgálná még inkább a biztonságot és a stabilitást?
  • meg lehet-e úgy változtatni a banki működést, hogy a társadalmi felelősségvállalás és az átláthatóság is hangsúlyos szerepet kapjanak?
  • be lehet-e vonni a fontos döntésekbe a Bank ügyfeleit?
  • lehet-e jól hasznosítani a közösségekben rejlő erőket?

2010. év elején elhatároztuk, hogy bankunkból, – amely 15 éves múltra tekint vissza, mint takarékszövetkezet, később, mint HBW Bank, – közösségi bankot formálunk.

A bank tulajdonosai, vezetői és alkalmazottai közösen jutottak arra a következtetésre, hogy elérkezett az ideje a banki működés új alapokra való helyezésének, és együtt alkották meg az új stratégiát. Egy évig tartott, amíg az organikus szervezetfejlesztés alapelveit alkalmazva közösen eljutottunk oda, hogy alapelveinkké tegyük a minél átláthatóbb banki működést, a fenntarthatóság elveire alapozott üzleti döntéshozatalt és felelősségvállalást, valamint kitaláljuk, hogy mi módon tudjuk megadni ügyfeleinknek azt a jogot, hogy beleszólhassanak a bank közösségi tevékenységébe. A stratégiai váltást úgy szeretnénk végigvinni, hogy a hagyományos banki értékeket és célokat is meg tudjuk tartani.

 

Weboldal: //www.netbank.hu/

Kapcsolat:

MagNet Magyar Közösségi Bank zrt.

Cím: 1062 Budapest, Andrássy u. 98.

Telefon: 428-8888

Fax: 428-8889

E-mail: info@magnetbank.hu