okt.
28

Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2019

A hazai termékek, a hazai márkák iránt egyre növekszik a vásárlói bizalom, mi magyarok is egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands program már tíz éve értékel magyar márkákat annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbbak teljesítményére. Már ismert a fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák névsora, jelenleg a „Kiváló munkáltatói márka” kiválasztása zajlik. A MagyarBrands szakértői november elejére ígérték ennek a kategóriának az eredményeit.

 

okt.
28

MAGYARBRANDS DÍJAZOTT MÁRKÁK 2019

 

aug.
13

MagyarBrands Szakértői Bizottság

 

júl.
15

Rubik Ernő, a bűvös kocka atyja 75 éves

Július 13-án hetvenöt éves Rubik Ernő Kossuth- és állami díjas építészmérnök, tárgytervező, a világsikerű bűvös kocka megalkotója.

 

jún.
27

Fókuszban a kiváló munkáltatói márkák

A MagyarBrands program 2018-ban először a legkiválóbb hazai munkáltatókat is díjazta. A MagyarBrands Díjátadó ünnepség nyitásaként 4 nyertes márka osztotta meg a legjobb gyakorlatait a téma kapcsán. Interjúnkban a munkáltatói márkaépítés fontosságáról kérdeztük őket.

 

jún.
05

Munkáltatói márkaépítésből kiváló

A legeredményesebb magyar márkákat díjazó MagyarBrands 2018-ban először a hazai márkák munkáltatói márkaépítését is elismerte.  A díj elnyerése kapcsán a tavaszi Munkáltatói Márkaépítés Konferencia lezárásaként négy Kiváló Munkáltatói Márka díjas cég vezetője osztotta meg a legjobb gyakorlatait.   

 

ápr.
24

Egyre erősebb teljesítményekre képesek a hazai márkák

A MagyarBrands program kilencedik alkalommal adta át a legkiválóbb hazai márkáknak járó díjakat, idén először a magyar munkáltatókat is elismerték. A legjobbakat tízből heten ismerik, az üzleti életben a megbízhatóság a kulcs, az innovativitás segít kitűnni a tömegből, a legjobb munkáltatók pedig nyitottak a dolgozók véleményére – ezek az idei MagyarBrands díjazás legfontosabb tanulságai.

 

dec.
03

Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2018

A MagyarBrands program idén kilencedik alkalommal értékelte a kiváló magyar márkákat: a fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák 2018-ban  először munkáltatóként is megmérettethették magukat. ​

 

nov.
08

MAGYARBRANDS DÍJAZOTT MÁRKÁK 2018

 

okt.
19

MagyarBrands Szakértői Bizottság

 

máj.
09

MagyarBrands: élesedik a verseny a hazai márkák között

A legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands Díj átadására 2018. április 12-én ünnepélyes keretek között került sor. A MagyarBrands Program célja ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb, vezető termékekre és szolgáltatásokra, valamint a legújabb, innovatív fejlesztésekre. Ezért teszi minden évben mérlegre a hazai brandek teljesítményét, és díjazza ezek közül a legeredményesebbeket. A nyolcadik alkalommal meghirdetett MagyarBrands Programban minden korábbinál élesebb volt a verseny, tavalyhoz képest 5–15%-kal kellett jobb teljesítményt felmutatniuk a nyertes márkáknak.

 

márc.
20

2017-ben a Lidl Magyarország mintegy 14,9 millió palack magyar bort értékesített

Az európai vásárlók a Királyleánykát, a Tokaji Furmintot és a Szürkebarátot keresték a leginkább – derült ki a Lidl Wine Expo Hungary-n, ahol 21 borvidék 366 féle bora közül választották ki a nemzetközi szakértők azokat, amelyek 2018-ban kerülnek majd fel Európa szerte a Lidl áruházak polcaira.

 

febr.
23

Magyar márkák marketingje

Cserpes Sajtműhely, Ilcsi Szépítő Füvek, Dorko – hogyan közelítenek a marketing kérdéséhez ezek a vállalatok? Hisznek-e a reklámban, vagy épp a közösségi médiában? Ezt járta körül a Média 2.0 évadnyitó meetupja.

 

febr.
21

A hűtőre kötözött tortalapát és a videoblog

Glutén- és laktózmentes, hozzáadott cukor nélküli, még tartósítószer sincs benne, mégis édesség és nassolnivaló. Úgy tűnik, a Mentes Cukrászüzemben megtalálták a piaci rést és nagyüzemben gyártanak is. A termékválaszték impozáns – 57 különféle termékük van –, de épp ez állíthatja meg a további növekedést is.

 

febr.
21

Sikeres magyar márkát vásárol meg az ALDI

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a mai napon bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej Kft. „Kokárdás” márkáját, így hazai története során először szerez tulajdonjogot egy magyar brandben, amellyel évek óta sikeresen működik együtt.

 

febr.
14

MagyarBrands

 

dec.
11

Aki értékeli, ha egy márka magyar

A 2004 óta sikeres Superbrands kezdeményezés szakértői bizottsága 2010-ben hívta életre a hazai termékekre fókuszáló MagyarBrands programot. A díjakról, és a márkaépítés fontosságáról beszélgettünk a program egy zsűritagjával, Vágvölgyi Mihállyal, a Noguchi Porter Novelli pr ügynökség partnerével, aki köszöni, nagyon szereti a magyar termékeket, főleg akkor, ha az…

 

nov.
29

A cégvezető is márka

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.

 

nov.
20

Magyar süticsoda nyerte a torta-Oscart

65 ezer édesség közül bizonyult a legjobbnak Vargáné Orbán Anikó alkotása a nemzetközi versenyen.

 

nov.
16

Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

A Büki Gyógyfürdő Zrt. 2017. november 8-án tartotta főszezonzáró sajtótájékoztatóját, valamint az eseményen vette át a fürdő a Magyar Brands elismerő oklevelét is, melyet az idei évben a „Kiváló fogyasztói márka” kategóriában nyert el.

 

okt.
09

A díjak a termékértékesítés mellett toborzáskor is fontosak

Nyolcadik alkalommal díjazza a legkiválóbb hazai márkákat a MagyarBrands. Évről évre növekszik a program kedveltsége, amit a rekordszámban beérkező pályázatok is bizonyítanak. A MagyarBrands kutatócsoportja által vizsgált márkák száma is emelkedett - ennek eredményeképp az idei évben 5 százalékkal magasabb lett a díjazási ponthatár az előző évhez képest. A Program brand managere szerint a márkadíjat egyre több cég használja a termékmegjelenéseken kívül az üzleti bizalom kialakítására, és a munkáltatói márka építésére.

 

okt.
05

MAGYARBRANDS DÍJAZOTT MÁRKÁK 2017

 

szept.
05

Megújult a 2009 óta nem gyártott egyedi ízvilágú Budapesti Téliszalámi

Eredetvédett recept alapján készített, különleges ízvilágú, oltalom alatt álló földrajzi jelzésű terméket állítottak elő a Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai.

 

jún.
20

Két magyar Trófea-díj a világ egyik legnagyobb borversenyén

Két magyar bor, a somlói Tornai Pincészet 2015-ös Prémium Juhfarkja és a Grand Tokaj 2013-as 6 puttonyos Tokaji Aszúja is elnyerte idén a legmagasabb elismerést, a Trófea-díjat a londoni International Wine Challenge-en (IWC).

 

máj.
25

Innovatív magyar márkává választották a Whitereportot

A hazai cross-média adatbázisinnovációról a MagyarBrands döntött. A cég a brit piaci indulás mellett további hazai fejlesztéseken is dolgozik.

 

ápr.
18

Az Alföldi Cipő modelljei hagyományos, bőrből készült, kiváló Magyar Termékek

Az Alföldi Cipő, a magyar cipőgyártás egyik kiemelkedő képviselője több évtizedes hagyományokat ápol. Az alföldi cipők egyedülálló technológiával, részben vagy teljes egészében kézzel gyártott lábbelik. Elsődleges céljuk az Alföldre jellemző papucskészítés és a minőségi cipőgyártás műszaki-technológiai hátterének megteremtése. A cég egyik vezetőjével, tulajdonosával, Bors Ildikóval beszélgetünk, hogy bemutassuk egyedülálló tevékenységüket.

 

ápr.
13

A COOP márka 2016-ban is kiérdemelte a MagyarBrands díjat

Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában ötödször lett MagyarBrand díjas a COOP márka 2016-ban. Az ünnepélyes gálarendezvényen Pekó László, CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke vette át a MagyarBrands díjat. A díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.

 

ápr.
13

A magyar márka érték

A MagyarBrands program hetedik éve díjazza a magyar vonatkozású, kiváló márkákat. 2016-ban a kiváló fogyasztói és üzleti márkák mellett már az innovatív cégek munkáját is elismerték. Az ünnepélyes díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.

 

ápr.
12

Más eredményeiből részesülve, önmagam energiáit megtöbbszörözni

Gaál László: Alapító elnöke a hazai és nemzetközi sikereket 10 éve folyamatosan halmozó vállalkozásának. A Magyarországon gyártott, de több mint 30 országban forgalmazott étrend-kiegészítői, egyszerre segítik hozzá az embereket a hőn áhított egészséghez és sikerhez. Eddig elért eredményei nyomán idén jelölték „Az év üzletembere” díjra, amely olyan vállalkozókról szól, akik az elmúlt években is a minőségre, az értékteremtésre és az innovációra helyezték a hangsúlyt.

 

ápr.
06

Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait

Szakértőkből álló csapat összefoglalta a márkaépítés legfontosabb trendjeit és idei kihívásait. A whitepaper a  Superbrands és a Brand Excellence program támogatásával készült.

 

márc.
16

Famíliatészta: tradíció és érték

Több mint 50 terméküket három országban (Románia, Szlovákia és persze Magyarország) értékesítik. 25 éves, egyedülálló munkájukat számtalan díjjal jutalmazták. Többek között 2014-ben megkapták a Békés Megyei Önkormányzat Adomány díját; valamint 2015-ben és 2016-ban is elnyerték a MagyarBrands-díjat. És talán Kovácsné Nagy Krisztina marketingvezetőnek a legnagyobb büszkesége a 2014-ben elnyert Mezőberény Vállalkozója díj. Vele beszélgettem (illetve az interjú végén megérkezett Kriszta férje, Kovács Lajos társtulajdonos-ügyvezető is) – körülöttünk megannyi csomag tészta volt.

 

okt.
12

Csodalámpa Alapítvány

 

okt.
12

Élet és Irodalom

Az Élet és Irodalom ma Magyarországon gyakorlatilag az egyetlen irodalmi-közéleti hetilap, és ezáltal jelentős értékek hordozója. Az olvasó egyszerre talál benne színvonalas irodalmat, műkritikát, könyvbírálatot, élvonalbeli szerzőktől származó publicisztikát, tényfeltáró, oknyomozó riportokat, interjúkat és olyan, gazdasággal kapcsolatos írásokat, amelyek témájukkal, hangvételükkel és szerzőgárdájukkal egyaránt eltérnek a más lapokban megjelenő elemzésektől. Kíváncsiak voltunk a lap hátterére, így Kovács Zoltán főszerkesztővel készített interjúnkat pedig alább találják.

 

okt.
12

TERC interjú

A TERC Kft-t 1990-ben 3 barát („TERC”) alapította 1 millió forintos törzstőkével. Jelenleg a kft. törzstőkéje 113 millió forint, melyen túlmenően jelentős vagyonnal is rendelkezik. A cég az építőipari normagyűjtemények, szoftverek mellett szakkönyvekkel, oktatással, mérnöki szolgáltatásokkal is foglalkozik, az építőipar háttér szellemi intézményeként tartják őket számon. A cég történetéről, fejlődéséről, céljairól az egyik alapítóval, Molnár Miklós Konráddal beszélgettünk. 

 

okt.
12

Líra interjú

A cégcsoport a könyvszakma egyik legjelentősebb vállalkozása. Di­na­mi­ku­san nö­vek­vő bolt­há­ló­­zatuk mel­lett a könyv-nagy­ke­res­ke­de­lem­ben és a ze­ne­mű-ke­res­ke­de­lem­ben is pi­ac­ve­ze­tők. Éven­te meg­je­le­nő 300 cí­met és kö­zel egy­mil­lió pél­dány köny­vet te­kint­ve az öt leg­na­gyobb ki­adói cso­port kö­zé tar­to­zik, hiszen a magyar nyelvű könyvkiadás egyik leg­jelentősebb része a Líra cég­cso­porthoz tartozó kiadók tevé­keny­­sé­ge. A Mag­vető és a Corvina kia­dó több mint ötven­éves múltra te­kint vissza, az Athenaeum Kiadó és a Rózsavölgyi és Tár­sa másfél év­szá­zados hagyományt ele­venített fel, a Manó Könyvek a kiadói portfólió legfiatalabb tagja. Ezek a márkák jól ismer­tek a ma­gyar olvasók előtt.   A cégcsoport „kulisszatitkairól” Kolosi Beátát, a cég vezérigazgatóját kérdeztük.

 

okt.
12

Metapay interjú

A Metapay egy olyan tranzakciós rendszer, ami úgy lett kitalálva, hogy a megszokottól eltérő, speciális projekteket, tranzakciókat is ki tudjon szolgálni. Ahhoz, hogy átlássuk a cég hátterét Lévai Gáborral, a Metapay ügyvezetőjével beszélgettünk.

 

okt.
12

chocoMe interjú

Az egyik legismertebb, rövid idő alatt óriási sikert befutott magyar csokoládémanufaktúra történetéről Mészáros Gábort, a chocoMe tulajdonosát kérdeztük, aki a cég 3 éves története alatt két évben is elnyerte a MagyarBrands díjat.

 

okt.
12

NetPincér interjú

A NetPincér egy egyetemi garázscégből lett Magyarországon és nemzetközi vizeken is ismert és elismert vállalat. A kezdetekről, későbbi sikerekről Perger Péterrel, az egyik alapítóval beszélgettünk.

 

okt.
12

Pagony interjú

A Pozsonyi Pagony sok kisgyermekes szülő számára nem ismeretlen. Arról, ami a gyermekkönyvkiadó mögött van, Kovács Eszterrel, a Pagony egyik tulajdonosával és főszerkesztőjével beszélgettünk.

 

okt.
12

Caola interjú

A Caola név sokat számára a régmúlt időket hozza vissza, pedig a márka a mai napig is megtalálható a boltok polcain. Benkő Lászlóval, a Caola tulajdonosával készült interjúból kiderül, hogy miken ment keresztül a márka és hol tart most. 

 

okt.
12

Market Építő Zrt.

A Market Építő Zrt. megalakulásakor, 1996 januárjában azt a célt tűzte ki maga elé, hogy a professzionalizmust, az elhivatottság magabiztosságát és a tapasztalat erejét ötvözve olyan értékes és az ügyfelek által megbecsült építőipari vállalattá váljon, amely nem csupán teljesít, nem csupán épít, hanem nyugalmat, pontosságot és biztonságot jelent Megrendelői számára. Scheer Sándor vezérigazgatót kérdeztük arról, hogy ez a cél hogyan teljesült az elmúlt 17 év alatt.

 

okt.
12

Hunguest Hotels Interjú

A szállodalánc neve sokak számára ismerős, de tudják-e, hogy mi van mögötte? Az alábbi interjúnk Hülvely István vezérigazgatóval biztosan szolgál új információkkal.

 

okt.
12

Díjbeszedő Holding interjú

A Díjbeszedő Holding neve a magyar lakosság nagy része számára nem ismeretlen, azonban bizonyára sokan kíváncsiak arra, hogy mi van a név mögött. Kovács Zoltán vezérigazgatóval készített interjúnkat alább olvashatják.

 

okt.
06

Jobban fogy a hazai!

Kihirdették a MagyarBrands Program díjazottainak listáját. Idén három kategóriát is díjazott a szakmai bizottság: KIVÁLÓ FOGYASZTÓI MÁRKA, KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKA, INNOVATÍV MÁRKA kategóriát.

 

okt.
06

MAGYARBRANDS DÍJAZOTT MÁRKÁK 2016

 

aug.
11

LogMeln siker, garázscégből óriáscéggé

Ma már kevesen vannak, akik ne ismernék az amerikai Nasdaq-on is jegyzett LogMeIn nevét, hiszen a Magyarországról induló cég egyszerű megoldást adott arra kérdésre, hogy miként lehet könnyedén elérni egy mobil eszközről egy távoli gépet.

 

aug.
11

iData Kft.: Gyors növekedés családi vállalkozásból

Kevés olyan gyors ütemben növekvő, kizárólag magyar tulajdonú, sikeres cég van ma Magyarországon, mint az iData Kft. Mindig inspiráló mások pozitív példáját megismerni, ezért annak jártunk utána, hogyan lehet egy kis családi vállalkozásból néhány év alatt egy saját területén elismert céget kialakítani. A GPS-es járművédelemmel és flottakövetéssel foglalkozó vállalatot hatodik éve irányítja Szabó Lajos tulajdonos - ügyvezető igazgató.

 

aug.
11

Kéménybélelő anyag nemzetközi vizeken

Az Ikarus összeomlása után piaci lehetőséget kereső Kompozitor Kft. vezetője a telephellyel szemközti tűzfalról nyerte az ötletet, amellyel európai sikersztorit alkotott. A cég egyedi kéménybélelési technológiájával a legtöbb európai országban jól szerepel, a kontinens nagy piacai közül csak Németország hiányzik, amely tizenhárom éve nem ad hatósági engedélyt. Majdnem a Gripen repülőgyárral is üzleteltek, végül a svéd partner indította el a külföldi karriert. A családi vállalkozás feje 80 évesen is aktív, és reméli, hogy az Alstom-vonatokba is sikerül beszállítaniuk a termékeikből.

 

aug.
11

Fél év alatt óriási siker

Hat hónappal indulása után Franciaországban is árusítani kezdik az angyalföldi csokoládémanufaktúra, a chocoMe termékeit. Az egyszemélyes vállalkozásként indult és 60 millió csokivariációt kínáló cég egy 70 négyzetméteres földszinti üzlethelyiségben működik, és decemberi forgalma már akkora volt, mint amit három évvel későbbre terveztek. Az üzleti felfutás hátteréről beszélt az [origo]-nak a tulajdonos, Mészáros Gábor.

 

aug.
11

Szentkirályi-könyv és nemzetközi sikerekmzetközi sikerek

A hollywoodi filmsztár, Robert de Niro malibui éttermében Szentkirályi ásványvizet szolgálnak fel, de az európai ásványvizes Oscar-díjat elnyert "kék arany" megtalálható a Bahreini Királyság luxusszállodáiban is.

 

aug.
11

Prezi, NNG, PocketGuide (mind magyar) a New York Times-ban, külön-külön is érdekesek

Az internetes videostreaming szolgáltató, a magyar-amerikai Ustream.tv 20 millió amerikai dollár tőkeinjekciót kap a japán Softbanktól, de a befektető 2011-ig várhatóan tovább növeli részesedését a webkamerás közvetítésekre szakosodott honlapot működtető startup vállalkozásban. A Ustream.tv expanziót tervez Ázsiába.

 

aug.
11

Szílicumvölgyi magyar sikerek

Egyre több hazai IT-cég fut be karriert a tengerentúlon is, így lassan egész magyar közösséget alakíthatnak ki a Szilícium-völgyben. Sok vállalkozás beindításához persze tőke kell, de a hazai kockázati tőke is felismerte a fejlesztésekben rejlő potenciált, így a szakemberek szerint az igazán egyedi és értékes találmányok tudnak boldogulni. Mfor.hu-háttér.

 

aug.
11

Magyar mobiljáték nemzetközi sikere

Egészen véletlenül akadtunk a teljesen free Galactic Alien Force c. Java játékra. Egy orosz mobilos oldalon figyeltünk fel rá, nagyon dicsérték, és mivel mi még nem hallottunk róla, gyorsan letöltöttük, kipróbáltuk. Ahogyan az lenni szokott - ez szinte már kötelező emberi gyarlóság - azonnal elindítottuk, lássuk mi is ez.

 

aug.
11

Neuzer kerékpár

Vajon a mai gazdasági helyzetben milyen nehézségekkel küzdene meg egy "vállalkozó" ötletember? Mindenképpen megéri saját elképzeléseinket megvalósítani... Neuzer András története 1987-ben kezdődött. Saját kerékpárjához kellett volna alkatrész, de egy boltban sem kapott, így ő maga kezdett el kerékpáralkatrészeket gyártani. Ma a négy hazai bicikligyártó vállalat egyikének tulajdonosa.

 

aug.
11

Cserpes Sajtműhely

A csornai tejüzemet hagyta ott a rendszerváltáskor Cserpes István, hogy mára egy évi 1,5 milliárd forintos forgalmat bonyolító sajtműhely vezetője legyen. A cég 2004-ben majdnem csődben ment, de rájöttek, hogy prémium árut kell gyártaniuk, amelyek "hamar megromlanak", és nem akarnak a versenyezni a multik alsó kategóriás termékeivel. Azok "nem annyival olcsóbbak, mint amennyire hitványak" - véli Cserpes István.

 

aug.
11

5 éves a MagyarBrands program

 

aug.
11

A MagyarBrands program újdonságai

 

aug.
11

FUTÓSEGÍTSÉG!

 

aug.
11

Tervezzük együtt a jövő évet az Országos Marketing Konferencián!

 

aug.
11

A magyar fogyasztók negyede márkatudatos ezért keresik a védjegyeket

Megjelent a legjobb magyar márkákat ragsoroló MagyarBrands TOP lista   Budapest 2013. Október 17. – Idén negyedik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel a magyar vonatkozású márkákat. A MagyarBrands nem csupán a védjegy megkülönböztetéssel, egyszeri alkalommal segíti az adott márkát, hanem a program több eleme a márkázás hosszú távú stratégiájában hozhat kézzel fogható, értékesítésben is megmutatkozó eredményeket.

 

aug.
11

MagyarBrands 2012 díjátadó

Elismerésben részesültek a legjobb magyar márkák   Az Operettszínházban tegnap este harmadik alkalommal adták át a legkiválóbb hazai márkáknak járó rangos MagyarBrands-elismeréseket. A három éve alapított díjjal a MagyarBrands szervezet elsődleges célja, hogy minősítse és egyben bemutassa a minőségi és megbízható hazai márkákat.

 

aug.
11

MagyarBrands 2011: Díjátadó a Nemzetiben

2012. április 19-én ünnepélyes keretek között a Nemzeti Színházban vehette át méltán megérdemelt elismerését az a közel  félszáz magyar márka, amely a független szakértői bizottság hét konkrét szempont* alapján történő értékelése szerint 2011-ben a legjobbnak bizonyult.  A nagyszabású program záró eseményén résztvevő magyar brandeknek a Hollóházi Porcelán által készített díjakat nyújtották át.

 

aug.
11

MagyarBrands: TOP 2011 – tele meglepetéssel

Idén másodszor teszi közzé a MagyarBrands a vezető hazai márkák listáját. Miközben a klasszikus magyar márkákból álló élmezőny tavalyhoz képest viszonylag stabil, az összetett értékelési eljárás eredményeképpen megszületett ranglista így is szolgál jó pár meglepetéssel. A Superbrands Magyarország tavaly úttörő kezdeményezést indított útjára, amikor MagyarBrands program néven a magyar márkák összegyűjtésére, értékelésére és díjazására vállalkozott. A MagyarBrands címet elnyert márkák a védjegyadatbázisból és a pályázó márkákból kerültek ki. 2011-ben 150 fogyasztói és 80 üzleti márka részesült MagyarBrands elismerésben. A márkák hivatalos rangsora az október 6-án megjelenő Toplista MagyarBrands kiadványban tekinthető meg.  

 

dec.
07

KÖBE Nyilatkozat

A United Publishers Kft., mint a MagyarBrands programgazdája, a KÖBE-nél folyó MNB vizsgálattal kapcsolatban tájékoztatást kért a cégtől. A biztosító megkeresésünkre a következő választ adta:

 

dec.
12

Átvette a Videoton Holding Zrt. a MagyarBrands oklevelet

A Superbrands bírálói immáron harmadszor tették mérlegre a magyar márkákat. Ezúttal a Videoton az 1. helyezett lett a MagyarBrands üzleti márkák toplistáján. A két kategóriában – fogyasztói és üzleti – kiosztott díjakat azoknak a vállalkozásoknak ítélte oda a Superbrands Magyarország zsűrije, amelyek a hazai gazdaság sikerét testesítik meg és méltón képviselik azt határainkon innen és túl – tájékoztatta a Fehérvár 24-et Somorjai Barbara, a cég PR és marketing főmunkatársa.

www.fehervar24.hu
 

okt.
29

Építőipari cég a MagyarBrands díjazottjai között

A főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is bekerült a MagyarBrands díjazottjai közé.

www.hvg.hu
 

okt.
19

MagyarBrands díjat nyert a Laurel

A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében.

www.techcorner.hu
 

okt.
18

Tarol a Camping sajt - elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat is

A Camping sajt nem véletlenül olyan régóta közkedvelt és örök! Az emblematikus márka ugyanis nemcsak a háziasszonyok körében ismert és népszerű már közel negyven éve.

www.progressziv.hu
 

okt.
17

A Sky Court felépítője is MagyarBrands díjazott

Immáron harmadjára ítélték oda a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget szimbolizáló értékeket képviselnek. Idén új szereplőként a főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is a díjazottak között szerepel.

 

okt.
15

Ismét kiosztották a MagyarBrands díjakat

Idén harmadik alkalommal díjaztak MagyarBrands elismeréssel hazai vonatkozású márkákat.

www.marketinginfo.hu
 

okt.
12

Még két hétig lehet jelentkezni a MagyarBrands pályázatra

A Superbrands Magyarország idén is meghirdette a legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands pályázatot.

www.nfh.hu
 

okt.
11

MagyarBrands díjat kapott több turisztikai szolgáltató

Idén harmadik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazottak listáját csütörtökön hozták nyilvánosságra.

www.turizmusonline.hu
 

okt.
11

A Gallicoop elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat

Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján a Gallicoop igazi magyar márkának számít: minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.

www.elemiszer.hu
 

ápr.
20

MagyarBrands 2011: Díjátadó a Nemzeti Színházban

A MagyarBrands Bizottság többszörösen is büszke lehet a program fejlődésére. Először is a korábbi éveket jóval meghaladó számú márkának nyújthatjuk át a kitüntető címet, mégpedig egy önálló MagyarBrands díjátadó eseményen.

www.news4business.hu
 

nov.
30

MagyarBrands díjazott márkák 2012

 

nov.
30

MagyarBrands díjazott márkák 2013

 

nov.
30

MagyarBrands díjazott márkák 2014

 

nov.
30

MagyarBrands díjazott márkák 2015

 

     
X