Sajtószoba

dec.
11

Aki értékeli, ha egy márka magyar

A 2004 óta sikeres Superbrands kezdeményezés szakértői bizottsága 2010-ben hívta életre a hazai termékekre fókuszáló MagyarBrands programot. A díjakról, és a márkaépítés fontosságáról beszélgettünk a program egy zsűritagjával, Vágvölgyi Mihállyal, a Noguchi Porter Novelli pr ügynökség partnerével, aki köszöni, nagyon szereti a magyar termékeket, főleg akkor, ha az…

 

nov.
29

A cégvezető is márka

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.

 

nov.
16

Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

A Büki Gyógyfürdő Zrt. 2017. november 8-án tartotta főszezonzáró sajtótájékoztatóját, valamint az eseményen vette át a fürdő a Magyar Brands elismerő oklevelét is, melyet az idei évben a „Kiváló fogyasztói márka” kategóriában nyert el.

 

okt.
09

A díjak a termékértékesítés mellett toborzáskor is fontosak

Nyolcadik alkalommal díjazza a legkiválóbb hazai márkákat a MagyarBrands. Évről évre növekszik a program kedveltsége, amit a rekordszámban beérkező pályázatok is bizonyítanak. A MagyarBrands kutatócsoportja által vizsgált márkák száma is emelkedett - ennek eredményeképp az idei évben 5 százalékkal magasabb lett a díjazási ponthatár az előző évhez képest. A Program brand managere szerint a márkadíjat egyre több cég használja a termékmegjelenéseken kívül az üzleti bizalom kialakítására, és a munkáltatói márka építésére.

 

szept.
05

Megújult a 2009 óta nem gyártott egyedi ízvilágú Budapesti Téliszalámi

Eredetvédett recept alapján készített, különleges ízvilágú, oltalom alatt álló földrajzi jelzésű terméket állítottak elő a Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai.

 

máj.
25

Innovatív magyar márkává választották a Whitereportot

A hazai cross-média adatbázisinnovációról a MagyarBrands döntött. A cég a brit piaci indulás mellett további hazai fejlesztéseken is dolgozik.

 

ápr.
13

A COOP márka 2016-ban is kiérdemelte a MagyarBrands díjat

Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában ötödször lett MagyarBrand díjas a COOP márka 2016-ban. Az ünnepélyes gálarendezvényen Pekó László, CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke vette át a MagyarBrands díjat. A díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.

 

ápr.
13

A magyar márka érték

A MagyarBrands program hetedik éve díjazza a magyar vonatkozású, kiváló márkákat. 2016-ban a kiváló fogyasztói és üzleti márkák mellett már az innovatív cégek munkáját is elismerték. Az ünnepélyes díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.

 

ápr.
06

Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait

Szakértőkből álló csapat összefoglalta a márkaépítés legfontosabb trendjeit és idei kihívásait. A whitepaper a  Superbrands és a Brand Excellence program támogatásával készült.

 

okt.
06

Jobban fogy a hazai!

Kihirdették a MagyarBrands Program díjazottainak listáját. Idén három kategóriát is díjazott a szakmai bizottság: KIVÁLÓ FOGYASZTÓI MÁRKA, KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKA, INNOVATÍV MÁRKA kategóriát.

 

dec.
07

KÖBE Nyilatkozat

A United Publishers Kft., mint a MagyarBrands programgazdája, a KÖBE-nél folyó MNB vizsgálattal kapcsolatban tájékoztatást kért a cégtől. A biztosító megkeresésünkre a következő választ adta:

 

dec.
12

Átvette a Videoton Holding Zrt. a MagyarBrands oklevelet

A Superbrands bírálói immáron harmadszor tették mérlegre a magyar márkákat. Ezúttal a Videoton az 1. helyezett lett a MagyarBrands üzleti márkák toplistáján. A két kategóriában – fogyasztói és üzleti – kiosztott díjakat azoknak a vállalkozásoknak ítélte oda a Superbrands Magyarország zsűrije, amelyek a hazai gazdaság sikerét testesítik meg és méltón képviselik azt határainkon innen és túl – tájékoztatta a Fehérvár 24-et Somorjai Barbara, a cég PR és marketing főmunkatársa.

www.fehervar24.hu
 

okt.
29

Építőipari cég a MagyarBrands díjazottjai között

A főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is bekerült a MagyarBrands díjazottjai közé.

www.hvg.hu
 

okt.
19

MagyarBrands díjat nyert a Laurel

A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében.

www.techcorner.hu
 

okt.
18

Tarol a Camping sajt - elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat is

A Camping sajt nem véletlenül olyan régóta közkedvelt és örök! Az emblematikus márka ugyanis nemcsak a háziasszonyok körében ismert és népszerű már közel negyven éve.

www.progressziv.hu
 

okt.
17

A Sky Court felépítője is MagyarBrands díjazott

Immáron harmadjára ítélték oda a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget szimbolizáló értékeket képviselnek. Idén új szereplőként a főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is a díjazottak között szerepel.

 

okt.
15

Ismét kiosztották a MagyarBrands díjakat

Idén harmadik alkalommal díjaztak MagyarBrands elismeréssel hazai vonatkozású márkákat.

www.marketinginfo.hu
 

okt.
12

Még két hétig lehet jelentkezni a MagyarBrands pályázatra

A Superbrands Magyarország idén is meghirdette a legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands pályázatot.

www.nfh.hu
 

okt.
11

MagyarBrands díjat kapott több turisztikai szolgáltató

Idén harmadik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazottak listáját csütörtökön hozták nyilvánosságra.

www.turizmusonline.hu
 

okt.
11

A Gallicoop elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat

Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján a Gallicoop igazi magyar márkának számít: minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.

www.elemiszer.hu
 

ápr.
20

MagyarBrands 2011: Díjátadó a Nemzeti Színházban

A MagyarBrands Bizottság többszörösen is büszke lehet a program fejlődésére. Először is a korábbi éveket jóval meghaladó számú márkának nyújthatjuk át a kitüntető címet, mégpedig egy önálló MagyarBrands díjátadó eseményen.

www.news4business.hu