Sajtószoba

okt.
21

A MagyarBrands éves zsűritalálkozója

A MagyarBrands Program 2024-es kiválasztási időszaka lezárult idén szeptemberben, ezért a kiválasztásban is részt vevő Szakmai Bizottságok idén is megtartották éves zsűritalálkozójukat. A találkozón megvitatásra került a program jelenlegi működése, kommunikációs stratégiája és felvetődtek a jövőbe mutató fejlesztési irányok is. 

 

okt.
09

Már publikus a kiváló magyar márkák listája!

Ahogy a sakkjátszmában a győzelemhez, úgy az üzleti életben az érvényesüléshez is kiváló lépések kellenek. Átgondolt stratégia és hatásos taktika mentén, egy egész csapat összehangolt, tudatos munkájával érhetőek el a kimagasló eredmények. Ahhoz, hogy megtudjuk, kiknek sikerült ez idén, a MagyarBrands Program a nyár folyamán több ezer márka eredményeit tette mérlegre immár tizenötödször komplex kiválasztási rendszerében. A 2024-ben MagyarBrands díjas kiváló márkák listái már publikusak!

 

jún.
19

Mesterhármas a Dél-100 Kft. életében

A fennállása 25. évfordulóját tavaly ünneplő DÉL-100 a délkelet-magyarországi régiót több mint 200 üzlettel lefedő, teljes mértékben magyar tulajdonú vállalat, üzleti koncepciójában zárt franchise rendszerként két hálózatot üzemeltet, a GoodsMarketet és a PlusMarketet. Partnereik a tizenkétezer négyzetméteres raktár, több mint tízezer féle forgalmazott termékéből válogathatnak.

 

máj.
08

Országszerte csak magyar zene szól május 9-én!

Több mint kétezer üzletben, szállodában, étteremben és benzinkúton kizárólag magyar zene szól május 9-én. Az Él a Zene! célja előtérbe helyezni a magyar szerzőket, előadókat és dalokat. Az Artisjus Egyesület által támogatott kezdeményezésnek négy olyan nő a nagykövete, akik munkájukkal hidat jelentenek a dalok és a közönség között – közölték a szervezők hétfőn az MTI-vel.

 

dec.
13

Folyamatos fejlődés és stabilitás kell a munkavállalóknak

A munka világa rengeteget változott az elmúlt évek során, viszont egy biztos, stabilan működő vállalat nem létezik kiváló munkavállalók nélkül. Az innovatív gondolkodás és fejlődés csak olyan cégeknél tud megvalósulni, ahol értékelik a munkavállalókat, biztosítják számukra azt a környezetet, ahol ki tudnak bontakozni. A feladat nem egyszerű, de vannak olyan márkák, ahol kiemelt figyelmet fordítanak az igények monitorozására és munkáltatói programjukkal kiemelkednek a versenytársaik közül.  

 

okt.
04

Két magyar márka a világ legjobb cukrászdái között

Egy ismert gasztroportál összegyűjtötte a világ ikonikus cukrászdáit, és 150-es rangsorában a Daubner az előkelő tizennegyedik, a New York Kávéház pedig a harminckettedik helyen végzett. 

 

szept.
22

Megvannak a MagyarBrands 2023 győztesei!

Környezetünk rohamtempóban változik, egyre fontosabbá válik, hogy ne csak magunkra, hanem együtt és egymásra gondolva cselekedjünk. A felelősség pedig a magánemberektől a hazai piacon tevékenykedő márkákig egyenes arányban növekszik. Az idén MagyarBrands díjas márkák közül nagyon sokra jellemző ez a felelős magatartás.

 

máj.
30

A legkiválóbbak kiválasztásáról – Így zajlott MagyarBrands Szakmai Bizottságának éves találkozója

A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program Szakmai Bizottsága megtartotta éves találkozóját, amelyen a tagok egyeztettek a díjazási rendszer működéséről, és változtatást fogadtak el a díjazási rendszer szabályzatában.

 

máj.
25

Módosult a MagyarBrands Program díjazási rendszer szabályzata

2023.05.24.-én a MagyarBrands Program Szakmai Bizottsága megtartotta az éves zsűritalálkozóját, amely során a tagok átbeszélték a díjazási rendszer működését és néhány pontban módosították azt. 

 

ápr.
11

Magyar márkák sikerei – átadásra kerültek a kiváló márka díjak a MagyarBrands Gálán

Béres, Coop, Gyulai, Diego, Naturland, RS Bútor – kedvenc magyar fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkáink termékeit, szolgáltatásait sokunk ismeri, használja a mindennapokban. Jelenlétüket természetesnek vesszük, és eszünkbe sem jut, hogy ismert márkáink sikerei mögött mennyi ember mennyi szakmai munkája áll, tervezéstől, a gyártáson át, a kivitelezés irányításáig. A MagyarBrands program egyik küldetése, hogy ezeket az erőfeszítéseket ünnepelje. A kiváló hazai márkák tegnap ünnepi gálaesten vehették át munkájuk elismeréséül a MagyarBrands üvegdíjakat.

 

márc.
15

Tudtad, ki készítette az első magyar kokárdát?

A kokárda, vagy háromszínű rózsa eredetileg színes szalagból készített kör alakú, rózsadíszt szimbolizáló főúri ruhadísz volt. Eleinte a 18. században tűnt fel, és leginkább francia és angol festményekről ismertek – és bár eredetileg ruhadíszek voltak, a kokárdákat különféle szervezetek, pártok, katonai egységek azonosításra is használták, így tudták megkülönböztetni egymást a katonák a csata hevében, a csatamezőn is.

 

jan.
30

COMPUTHERM, a többszörös Kiváló Üzleti és Innovatív Márka

Az immáron harmadik alkalommal MagyarBrands díjazott COMPUTHERM márka tulajdonosa, a Quantrax Kft., családi vállalkozásként indult 1994-ben, és bár mára már több mint 15 európai országban jelen vannak fűtéstechnikai termékeikkel, mégis megtartották családias jellegüket. Az alapító néhány éve visszavonult, de fiai, Dobó Gábor és Dobó András vették át a cég irányítását. Az alábbi interjúban Dobó András bővebben is ismerteti a COMPUTHERM márka filozófiáját és küldetését.

 

jan.
19

Szigetelés: hol, mivel, és mennyit?

Az energiaárak emelkedésével egyre többen gondolkodnak otthonuk utólagos szigetelésében, illetve az építkezők körében is minden korábbinál fontosabb lett a megfelelő szigetelési megoldás kiválasztása. Az Újház Rezsicsökkentő Kisokosa segít eligazodni a különféle technológiák és építőanyagok között.

 

jan.
16

Napban otthon vannak

Saját családi házára szerelte fel tesztjelleggel az első – melegvizet biztosító – napkollektoros rendszerét Beleznai Nándor, és gyerekei is a kezdetben a szuterénben berendezett bemutatóteremből mentek iskolába. Nem csoda, hogy átragadt rájuk a lelkesedés és lendületesen viszik tovább a mára több mint tízmilliárd forintos árbevételűvé fejlődött, dunakeszi székhelyű családi vállalkozást

 

jan.
11

65 éve szabadon - Interjú Nagy Judittal a Szabad Színház művészeti vezetőjével

A Szabad Színház Székesfehérvár legrégebben működő alternatív színháza idén ünnepli fennállásának 65. születésnapját, amely kifejezetten örömteli ebben a válságos időszakban. Az innovatív gondolkodás jegyében a Szabad Színház már a kezdetektől a hagyományos színháztermi kereteken túllépve különböző kísérleteket tesz a szolgáltatás- és termékfejlesztésre. A színház múltjáról és jelenéről Nagy Juditot, a Szabad Színház művészeti vezetőjét kérdeztük.   

 

dec.
06

Márkaépítés házon kívül és belül

Egy márka sikere nagyban függ attól, mit gondol vagy tud róla a nagyközönség, mennyire ismert, kedvelt, és nem csupán a rajongói, a saját fogyasztói körében. Egy márka sikere a munkáltatói piacon ugyanerről szól: fontos, milyen kép alakul ki róla a köztudatban, mit tartanak arról, mennyire törődik a környezetével, az emberekkel. A MagyarBrands Kiváló munkáltatói márka kategóriája olyan jó gyakorlatokat értékel, amelyek a hazai KKV-s munkáltatói piacon végzett tudatos márkaépítésnek köszönhetően hitelesen igyekeznek alakítani ezt a képet, ezáltal sikeresebbé téve magát a vállalati márkát is.

 

nov.
17

Biztonságos cégműködés a változó világban

A Hungarikum Alkusz Cégcsoport a hazai biztosításközvetítői piac legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú cégcsoportja, több mint 1000 tanácsadójával folyamatosan azért dolgozik, hogy cégmérettől függetlenül minden vállalkozást, akivel kapcsolatba kerül, a legjobb tudása szerint támogassa üzletmenetük, erőforrásaik, ingatlanaik és eszközeik maximális biztosításában. Az ősz során a Magyarországon működő vállalatok körében országos reprezentatív kutatást végzett, hogy minél inkább megismerje a hazai KKV-k helyzetét, gondolkozását, kihívásait.

 

okt.
11

Megvannak a győztesek – MagyarBrands 2022

A MagyarBrands Program küldetése ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra. A Program immáron tizenhárom éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. MagyarBrands 2022 Programban díjazott márkák névsora elérhető az oldalon.

 

márc.
25

Díjazzuk a magyar márkát!

A MagyarBrands díjazási rendszer 2010 óta értékel magyar vonatkozású márkákat. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A kezdeti törekvéseknek ma már 850 márka örülhet, a MagyarBrands 2021 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között. 

 

febr.
28

Kitartó munka, küldetéstudat, generációk együttműködése

A család összetartó erejének és a kitartó, következetes brandépítő munkának köszönheti népszerűségét a REGIO JÁTÉK. Interjúnkban a több mint 30 éve tartó siker hátteréről és titkáról mesél Gyaraki József, a híres családi vállalkozás alapító-ügyvezetője, aki építőmérnökből lett játékkereskedő.

 

nov.
16

Itt a kiváló magyar márkák listája

A hazai termékek, a hazai márkák iránt egyre növekszik a vásárlói bizalom, a pandémia alatt a vásárlók még inkább keresték a magyar márkákat. A MagyarBrands Program küldetése is ez, ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra. A program immáron tizenkét éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, 2021-ben kiemelten értékelve az olyan márkákat, amelyek – a kiválóságukon túl – immáron a gondoskodásukkal is példamutatók a többiek számára.  

 

nov.
02

Megújult csomagolás, image kampány és fogyasztói promóció vonzó nyereményekkel. A Gyulai lendületben van, és megy előre!

A pandémia kapcsán kialakult fogyasztói kereslet változása indukálta azt a folyamatot, mely során a Gyulahús beruházásokat hajtott végre. A szeletelt termékek megnövekedett keresletének kiszolgálása kapcsán nemcsak az arculatunk frissítésére kínálkozott lehetőség, hanem korunk egyik égető problémájára is választ kerestünk – felelősségteljes magatartással környezetvédelem és a környezettudatosság területén.

 

júl.
29

A jó munkának nem kell cégér

A mennyiség nem mehet a minőség rovására! - mondta a HR Kopónak Csorba Noémi, a Magyar Nemzeti Bank volt kommunikációs munkatársa, aki most az egyik legnépszerűbb termelői webshop, a Falusi Kosár alapítójaként küzd a tudatos élelmiszervásárlás előremozdításáért, és a magyar termelői közösség megerősítéséért.  Noémit a Falusi Kosár működéséről és a magyar mezőgazdasági helyzetről mesélt a HR Kopónak.   

 

júl.
26

Vesszük a hazait: legfőképp a mézet

Tudatosabban és szívesebben vásárolnak a hazai háztartások megbízható forrásból származó helyi terméket a tömeggyártott kommersz helyett a vírusjárvány óta, ha egyszerű azok beszerzése. – derül ki az Innotime Hungary Kft. legújabb, a helyi termékek fogyasztásáról szóló felméréséből. – Leginkább az élelmiszereknél figyelnek arra, hogy a környezetükben megtermelt áru kerüljön a családi asztalra; abból is a méz az, amit közvetlenül a termelőtől szeretnek megvásárolni. Kik és mit vesznek szívesen helyből

 

máj.
19

A véleménykülönbség nem személyes sértés - ezt minden családi vállalkozásban tudják

A Mystic Nails - story Nem csak Magyarországot, de a nemzetközi piacokat is meghódította a magyar fejlesztésű Mystic Nails műköröm alapanyag. A már 15 éve saját fejlesztésű termékeivel működő családi vállalkozás először 2018-ban érdemelte ki a MagyarBrands program „Kiváló üzleti márka”-minősítését, amelyet azóta is minden évben megszerzett, és amely mellett a vállalat a „Kiváló munkáltatói márka” cím büszke birtokosa is. A vállalkozás történetéről, működéséről és jövőbeli terveiről Purkald Krisztina (HR Kopó, tulajdonos) kérdezte Gyimesi Lászlót, a cég ügyvezetőjét. 

 

dec.
04

Bizonytalan helyzetben is kiválónak lenni

A 2020-as év járványügyi helyzete minden cég életébe változásokat hozott, hiszen csak egy dolog volt biztos ebben az évben: a bizonytalanság. A magyar márkákat értékelő MagyarBrands programban idén harmadik alkalommal meghirdetett Kiváló Munkáltatói Márka kategóriára beérkezett pályázatok azonban jól mutatják, hogy sok magyar márka szerint egy bizonytalansággal teli helyzetben is törekedni kell a munkavállaló és a munkáltató közötti jó kapcsolat fenntartására.

 

okt.
07

Kiváló munkáltatók jó gyakorlatai

A MagyarBrands program 2019-ben második alkalommal díjazta a legkiválóbb hazai munkáltatókat. Azt kértük díjazottjainktól, hogy osszanak meg egy-egy gondolatot a bevált, legjobb gyakorlataikról, amelyek más márkáknak is segíthetnek az építkezésben.

 

okt.
04

Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2020

Mi magyarok egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands 2020 programra beérkezett pályázatok azt is tanúsítják, hogy a 2020-as év járványválság-helyzete ellenére a magyar márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthető a márkák tudatos felelősségvállalása révén.

 

szept.
29

MagyarBrands Díjátadó 2019

A MagyarBrands Program több mint 10 éve dolgozik azon, hogy megtalálja a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket.  A kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriák mellett 2018 óta a legkiválóbb munkáltatói márkák tevékenységét is elismeri a Program.  Sajnos a jelenlegi helyzet nem tette lehetővé, hogy a megszokott módon együtt ünnepelhessünk a 2019-es győztesekkel, így az alábbi videóval szeretnénk gratulálni nekik.  Bízunk benne, hogy jövőre személyesen is koccinthatunk majd a legkiválóbb márkákkal!    

 

jún.
18

Szexi, ha egy munkahely nő-, és családbarát

A 2020-as év a HR területén is meglepetéseket hozott magával: ahogy a munkavállalók élete fenekestül felfordult, a megszokott dolgos hétköznapok is átalakultak, a korábban juttatásnak minősülő home office gyorsan természetes dologgá vált mind a cégek, mind a munkavállalók számára. A járványválság alatt otthonunk egyszerre funkcionált munkahelyként, konditeremként és iskolaként is, ami még inkább előtérbe hozta a nőket munkavállalóként – és vezetőként is – érintő társadalmi egyenlőtlenségeket. Ebben a témában is tanulságos panelbeszélgetés zajlott a „Márkaépítés a munkaerőpiacon a járványválság alatt és után” konferencián.

 

okt.
28

Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2019

A hazai termékek, a hazai márkák iránt egyre növekszik a vásárlói bizalom, mi magyarok is egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands program már tíz éve értékel magyar márkákat annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbbak teljesítményére. A fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák névsora mellett már a Kiváló Munkáltatói Márka elismerésben részesültek listája is ismert. 

 

júl.
15

Rubik Ernő, a bűvös kocka atyja 75 éves

Július 13-án hetvenöt éves Rubik Ernő Kossuth- és állami díjas építészmérnök, tárgytervező, a világsikerű bűvös kocka megalkotója.

 

jún.
27

Fókuszban a kiváló munkáltatói márkák

A MagyarBrands program 2018-ban először a legkiválóbb hazai munkáltatókat is díjazta. A MagyarBrands Díjátadó ünnepség nyitásaként 4 nyertes márka osztotta meg a legjobb gyakorlatait a téma kapcsán. Interjúnkban a munkáltatói márkaépítés fontosságáról kérdeztük őket.

 

jún.
05

Munkáltatói márkaépítésből kiváló

A legeredményesebb magyar márkákat díjazó MagyarBrands 2018-ban először a hazai márkák munkáltatói márkaépítését is elismerte.  A díj elnyerése kapcsán a tavaszi Munkáltatói Márkaépítés Konferencia lezárásaként négy Kiváló Munkáltatói Márka díjas cég vezetője osztotta meg a legjobb gyakorlatait.   

 

ápr.
24

Egyre erősebb teljesítményekre képesek a hazai márkák

A MagyarBrands program kilencedik alkalommal adta át a legkiválóbb hazai márkáknak járó díjakat, idén először a magyar munkáltatókat is elismerték. A legjobbakat tízből heten ismerik, az üzleti életben a megbízhatóság a kulcs, az innovativitás segít kitűnni a tömegből, a legjobb munkáltatók pedig nyitottak a dolgozók véleményére – ezek az idei MagyarBrands díjazás legfontosabb tanulságai.

 

dec.
03

Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2018

A MagyarBrands program idén kilencedik alkalommal értékelte a kiváló magyar márkákat: a fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák 2018-ban  először munkáltatóként is megmérettethették magukat. ​

 

okt.
19

MagyarBrands Szakértői Bizottság

 

máj.
09

MagyarBrands: élesedik a verseny a hazai márkák között

A legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands Díj átadására 2018. április 12-én ünnepélyes keretek között került sor. A MagyarBrands Program célja ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb, vezető termékekre és szolgáltatásokra, valamint a legújabb, innovatív fejlesztésekre. Ezért teszi minden évben mérlegre a hazai brandek teljesítményét, és díjazza ezek közül a legeredményesebbeket. A nyolcadik alkalommal meghirdetett MagyarBrands Programban minden korábbinál élesebb volt a verseny, tavalyhoz képest 5–15%-kal kellett jobb teljesítményt felmutatniuk a nyertes márkáknak.

 

márc.
20

2017-ben a Lidl Magyarország mintegy 14,9 millió palack magyar bort értékesített

Az európai vásárlók a Királyleánykát, a Tokaji Furmintot és a Szürkebarátot keresték a leginkább – derült ki a Lidl Wine Expo Hungary-n, ahol 21 borvidék 366 féle bora közül választották ki a nemzetközi szakértők azokat, amelyek 2018-ban kerülnek majd fel Európa szerte a Lidl áruházak polcaira.

 

febr.
23

Magyar márkák marketingje

Cserpes Sajtműhely, Ilcsi Szépítő Füvek, Dorko – hogyan közelítenek a marketing kérdéséhez ezek a vállalatok? Hisznek-e a reklámban, vagy épp a közösségi médiában? Ezt járta körül a Média 2.0 évadnyitó meetupja.

 

dec.
11

Aki értékeli, ha egy márka magyar

A 2004 óta sikeres Superbrands kezdeményezés szakértői bizottsága 2010-ben hívta életre a hazai termékekre fókuszáló MagyarBrands programot. A díjakról, és a márkaépítés fontosságáról beszélgettünk a program egy zsűritagjával, Vágvölgyi Mihállyal, a Noguchi Porter Novelli pr ügynökség partnerével, aki köszöni, nagyon szereti a magyar termékeket, főleg akkor, ha az…

 

nov.
29

A cégvezető is márka

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.

 

nov.
16

Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum

A Büki Gyógyfürdő Zrt. 2017. november 8-án tartotta főszezonzáró sajtótájékoztatóját, valamint az eseményen vette át a fürdő a Magyar Brands elismerő oklevelét is, melyet az idei évben a „Kiváló fogyasztói márka” kategóriában nyert el.

 

okt.
09

A díjak a termékértékesítés mellett toborzáskor is fontosak

Nyolcadik alkalommal díjazza a legkiválóbb hazai márkákat a MagyarBrands. Évről évre növekszik a program kedveltsége, amit a rekordszámban beérkező pályázatok is bizonyítanak. A MagyarBrands kutatócsoportja által vizsgált márkák száma is emelkedett - ennek eredményeképp az idei évben 5 százalékkal magasabb lett a díjazási ponthatár az előző évhez képest. A Program brand managere szerint a márkadíjat egyre több cég használja a termékmegjelenéseken kívül az üzleti bizalom kialakítására, és a munkáltatói márka építésére.

 

szept.
05

Megújult a 2009 óta nem gyártott egyedi ízvilágú Budapesti Téliszalámi

Eredetvédett recept alapján készített, különleges ízvilágú, oltalom alatt álló földrajzi jelzésű terméket állítottak elő a Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai.

 

máj.
25

Innovatív magyar márkává választották a Whitereportot

A hazai cross-média adatbázisinnovációról a MagyarBrands döntött. A cég a brit piaci indulás mellett további hazai fejlesztéseken is dolgozik.

 

ápr.
13

A COOP márka 2016-ban is kiérdemelte a MagyarBrands díjat

Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában ötödször lett MagyarBrand díjas a COOP márka 2016-ban. Az ünnepélyes gálarendezvényen Pekó László, CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke vette át a MagyarBrands díjat. A díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.

 

ápr.
13

A magyar márka érték

A MagyarBrands program hetedik éve díjazza a magyar vonatkozású, kiváló márkákat. 2016-ban a kiváló fogyasztói és üzleti márkák mellett már az innovatív cégek munkáját is elismerték. Az ünnepélyes díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.

 

ápr.
06

Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait

Szakértőkből álló csapat összefoglalta a márkaépítés legfontosabb trendjeit és idei kihívásait. A whitepaper a  Superbrands és a Brand Excellence program támogatásával készült.

 

okt.
06

Jobban fogy a hazai!

Kihirdették a MagyarBrands Program díjazottainak listáját. Idén három kategóriát is díjazott a szakmai bizottság: KIVÁLÓ FOGYASZTÓI MÁRKA, KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKA, INNOVATÍV MÁRKA kategóriát.

 

dec.
07

KÖBE Nyilatkozat

A United Publishers Kft., mint a MagyarBrands programgazdája, a KÖBE-nél folyó MNB vizsgálattal kapcsolatban tájékoztatást kért a cégtől. A biztosító megkeresésünkre a következő választ adta:

 

dec.
12

Átvette a Videoton Holding Zrt. a MagyarBrands oklevelet

A Superbrands bírálói immáron harmadszor tették mérlegre a magyar márkákat. Ezúttal a Videoton az 1. helyezett lett a MagyarBrands üzleti márkák toplistáján. A két kategóriában – fogyasztói és üzleti – kiosztott díjakat azoknak a vállalkozásoknak ítélte oda a Superbrands Magyarország zsűrije, amelyek a hazai gazdaság sikerét testesítik meg és méltón képviselik azt határainkon innen és túl – tájékoztatta a Fehérvár 24-et Somorjai Barbara, a cég PR és marketing főmunkatársa.

www.fehervar24.hu
 

okt.
29

Építőipari cég a MagyarBrands díjazottjai között

A főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is bekerült a MagyarBrands díjazottjai közé.

www.hvg.hu
 

okt.
19

MagyarBrands díjat nyert a Laurel

A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében.

www.techcorner.hu
 

okt.
18

Tarol a Camping sajt - elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat is

A Camping sajt nem véletlenül olyan régóta közkedvelt és örök! Az emblematikus márka ugyanis nemcsak a háziasszonyok körében ismert és népszerű már közel negyven éve.

www.progressziv.hu
 

okt.
17

A Sky Court felépítője is MagyarBrands díjazott

Immáron harmadjára ítélték oda a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget szimbolizáló értékeket képviselnek. Idén új szereplőként a főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is a díjazottak között szerepel.

 

okt.
15

Ismét kiosztották a MagyarBrands díjakat

Idén harmadik alkalommal díjaztak MagyarBrands elismeréssel hazai vonatkozású márkákat.

www.marketinginfo.hu
 

okt.
12

Még két hétig lehet jelentkezni a MagyarBrands pályázatra

A Superbrands Magyarország idén is meghirdette a legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands pályázatot.

www.nfh.hu
 

okt.
11

MagyarBrands díjat kapott több turisztikai szolgáltató

Idén harmadik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazottak listáját csütörtökön hozták nyilvánosságra.

www.turizmusonline.hu
 

okt.
11

A Gallicoop elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat

Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján a Gallicoop igazi magyar márkának számít: minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.

www.elemiszer.hu
 

ápr.
20

MagyarBrands 2011: Díjátadó a Nemzeti Színházban

A MagyarBrands Bizottság többszörösen is büszke lehet a program fejlődésére. Először is a korábbi éveket jóval meghaladó számú márkának nyújthatjuk át a kitüntető címet, mégpedig egy önálló MagyarBrands díjátadó eseményen.

www.news4business.hu