Sajtószoba
Megvannak a MagyarBrands 2023 győztesei!
Környezetünk rohamtempóban változik, egyre fontosabbá válik, hogy ne csak magunkra, hanem együtt és egymásra gondolva cselekedjünk. A felelősség pedig a magánemberektől a hazai piacon tevékenykedő márkákig egyenes arányban növekszik. Az idén MagyarBrands díjas márkák közül nagyon sokra jellemző ez a felelős magatartás.
A legkiválóbbak kiválasztásáról – Így zajlott MagyarBrands Szakmai Bizottságának éves találkozója
A kiváló magyar márkákat díjazó MagyarBrands Program Szakmai Bizottsága megtartotta éves találkozóját, amelyen a tagok egyeztettek a díjazási rendszer működéséről, és változtatást fogadtak el a díjazási rendszer szabályzatában.
Módosult a MagyarBrands Program díjazási rendszer szabályzata
2023.05.24.-én a MagyarBrands Program Szakmai Bizottsága megtartotta az éves zsűritalálkozóját, amely során a tagok átbeszélték a díjazási rendszer működését és néhány pontban módosították azt.
Magyar márkák sikerei – átadásra kerültek a kiváló márka díjak a MagyarBrands Gálán
Béres, Coop, Gyulai, Diego, Naturland, RS Bútor – kedvenc magyar fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkáink termékeit, szolgáltatásait sokunk ismeri, használja a mindennapokban. Jelenlétüket természetesnek vesszük, és eszünkbe sem jut, hogy ismert márkáink sikerei mögött mennyi ember mennyi szakmai munkája áll, tervezéstől, a gyártáson át, a kivitelezés irányításáig. A MagyarBrands program egyik küldetése, hogy ezeket az erőfeszítéseket ünnepelje. A kiváló hazai márkák tegnap ünnepi gálaesten vehették át munkájuk elismeréséül a MagyarBrands üvegdíjakat.
Tudtad, ki készítette az első magyar kokárdát?
A kokárda, vagy háromszínű rózsa eredetileg színes szalagból készített kör alakú, rózsadíszt szimbolizáló főúri ruhadísz volt. Eleinte a 18. században tűnt fel, és leginkább francia és angol festményekről ismertek – és bár eredetileg ruhadíszek voltak, a kokárdákat különféle szervezetek, pártok, katonai egységek azonosításra is használták, így tudták megkülönböztetni egymást a katonák a csata hevében, a csatamezőn is.
COMPUTHERM, a többszörös Kiváló Üzleti és Innovatív Márka
Az immáron harmadik alkalommal MagyarBrands díjazott COMPUTHERM márka tulajdonosa, a Quantrax Kft., családi vállalkozásként indult 1994-ben, és bár mára már több mint 15 európai országban jelen vannak fűtéstechnikai termékeikkel, mégis megtartották családias jellegüket. Az alapító néhány éve visszavonult, de fiai, Dobó Gábor és Dobó András vették át a cég irányítását. Az alábbi interjúban Dobó András bővebben is ismerteti a COMPUTHERM márka filozófiáját és küldetését.
Szigetelés: hol, mivel, és mennyit?
Az energiaárak emelkedésével egyre többen gondolkodnak otthonuk utólagos szigetelésében, illetve az építkezők körében is minden korábbinál fontosabb lett a megfelelő szigetelési megoldás kiválasztása. Az Újház Rezsicsökkentő Kisokosa segít eligazodni a különféle technológiák és építőanyagok között.
Napban otthon vannak
Saját családi házára szerelte fel tesztjelleggel az első – melegvizet biztosító – napkollektoros rendszerét Beleznai Nándor, és gyerekei is a kezdetben a szuterénben berendezett bemutatóteremből mentek iskolába. Nem csoda, hogy átragadt rájuk a lelkesedés és lendületesen viszik tovább a mára több mint tízmilliárd forintos árbevételűvé fejlődött, dunakeszi székhelyű családi vállalkozást
65 éve szabadon - Interjú Nagy Judittal a Szabad Színház művészeti vezetőjével
A Szabad Színház Székesfehérvár legrégebben működő alternatív színháza idén ünnepli fennállásának 65. születésnapját, amely kifejezetten örömteli ebben a válságos időszakban. Az innovatív gondolkodás jegyében a Szabad Színház már a kezdetektől a hagyományos színháztermi kereteken túllépve különböző kísérleteket tesz a szolgáltatás- és termékfejlesztésre. A színház múltjáról és jelenéről Nagy Juditot, a Szabad Színház művészeti vezetőjét kérdeztük.
Márkaépítés házon kívül és belül
Egy márka sikere nagyban függ attól, mit gondol vagy tud róla a nagyközönség, mennyire ismert, kedvelt, és nem csupán a rajongói, a saját fogyasztói körében. Egy márka sikere a munkáltatói piacon ugyanerről szól: fontos, milyen kép alakul ki róla a köztudatban, mit tartanak arról, mennyire törődik a környezetével, az emberekkel. A MagyarBrands Kiváló munkáltatói márka kategóriája olyan jó gyakorlatokat értékel, amelyek a hazai KKV-s munkáltatói piacon végzett tudatos márkaépítésnek köszönhetően hitelesen igyekeznek alakítani ezt a képet, ezáltal sikeresebbé téve magát a vállalati márkát is.
Biztonságos cégműködés a változó világban
A Hungarikum Alkusz Cégcsoport a hazai biztosításközvetítői piac legnagyobb, 100%-ban magyar tulajdonú cégcsoportja, több mint 1000 tanácsadójával folyamatosan azért dolgozik, hogy cégmérettől függetlenül minden vállalkozást, akivel kapcsolatba kerül, a legjobb tudása szerint támogassa üzletmenetük, erőforrásaik, ingatlanaik és eszközeik maximális biztosításában. Az ősz során a Magyarországon működő vállalatok körében országos reprezentatív kutatást végzett, hogy minél inkább megismerje a hazai KKV-k helyzetét, gondolkozását, kihívásait.
Megvannak a győztesek – MagyarBrands 2022
A MagyarBrands Program küldetése ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra. A Program immáron tizenhárom éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. MagyarBrands 2022 Programban díjazott márkák névsora elérhető az oldalon.
Díjazzuk a magyar márkát!
A MagyarBrands díjazási rendszer 2010 óta értékel magyar vonatkozású márkákat. A MagyarBrands program küldetése az elmúlt 12 év alatt sem változott: a vásárlók és az üzleti világ figyelmét ráirányítani a legsikeresebb hazai fogyasztói, üzleti vagy innovatív márkák termékeire, szolgáltatásaira. A kezdeti törekvéseknek ma már 850 márka örülhet, a MagyarBrands 2021 program ennyi magyar márkát tart számon a legkiválóbbak között.
Kitartó munka, küldetéstudat, generációk együttműködése
A család összetartó erejének és a kitartó, következetes brandépítő munkának köszönheti népszerűségét a REGIO JÁTÉK. Interjúnkban a több mint 30 éve tartó siker hátteréről és titkáról mesél Gyaraki József, a híres családi vállalkozás alapító-ügyvezetője, aki építőmérnökből lett játékkereskedő.
Itt a kiváló magyar márkák listája
A hazai termékek, a hazai márkák iránt egyre növekszik a vásárlói bizalom, a pandémia alatt a vásárlók még inkább keresték a magyar márkákat. A MagyarBrands Program küldetése is ez, ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra. A program immáron tizenkét éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, 2021-ben kiemelten értékelve az olyan márkákat, amelyek – a kiválóságukon túl – immáron a gondoskodásukkal is példamutatók a többiek számára.
Megújult csomagolás, image kampány és fogyasztói promóció vonzó nyereményekkel. A Gyulai lendületben van, és megy előre!
A pandémia kapcsán kialakult fogyasztói kereslet változása indukálta azt a folyamatot, mely során a Gyulahús beruházásokat hajtott végre. A szeletelt termékek megnövekedett keresletének kiszolgálása kapcsán nemcsak az arculatunk frissítésére kínálkozott lehetőség, hanem korunk egyik égető problémájára is választ kerestünk – felelősségteljes magatartással környezetvédelem és a környezettudatosság területén.
A jó munkának nem kell cégér
A mennyiség nem mehet a minőség rovására! - mondta a HR Kopónak Csorba Noémi, a Magyar Nemzeti Bank volt kommunikációs munkatársa, aki most az egyik legnépszerűbb termelői webshop, a Falusi Kosár alapítójaként küzd a tudatos élelmiszervásárlás előremozdításáért, és a magyar termelői közösség megerősítéséért. Noémit a Falusi Kosár működéséről és a magyar mezőgazdasági helyzetről mesélt a HR Kopónak.
Vesszük a hazait: legfőképp a mézet
Tudatosabban és szívesebben vásárolnak a hazai háztartások megbízható forrásból származó helyi terméket a tömeggyártott kommersz helyett a vírusjárvány óta, ha egyszerű azok beszerzése. – derül ki az Innotime Hungary Kft. legújabb, a helyi termékek fogyasztásáról szóló felméréséből. – Leginkább az élelmiszereknél figyelnek arra, hogy a környezetükben megtermelt áru kerüljön a családi asztalra; abból is a méz az, amit közvetlenül a termelőtől szeretnek megvásárolni. Kik és mit vesznek szívesen helyből
A véleménykülönbség nem személyes sértés - ezt minden családi vállalkozásban tudják
A Mystic Nails - story Nem csak Magyarországot, de a nemzetközi piacokat is meghódította a magyar fejlesztésű Mystic Nails műköröm alapanyag. A már 15 éve saját fejlesztésű termékeivel működő családi vállalkozás először 2018-ban érdemelte ki a MagyarBrands program „Kiváló üzleti márka”-minősítését, amelyet azóta is minden évben megszerzett, és amely mellett a vállalat a „Kiváló munkáltatói márka” cím büszke birtokosa is. A vállalkozás történetéről, működéséről és jövőbeli terveiről Purkald Krisztina (HR Kopó, tulajdonos) kérdezte Gyimesi Lászlót, a cég ügyvezetőjét.
Bizonytalan helyzetben is kiválónak lenni
A 2020-as év járványügyi helyzete minden cég életébe változásokat hozott, hiszen csak egy dolog volt biztos ebben az évben: a bizonytalanság. A magyar márkákat értékelő MagyarBrands programban idén harmadik alkalommal meghirdetett Kiváló Munkáltatói Márka kategóriára beérkezett pályázatok azonban jól mutatják, hogy sok magyar márka szerint egy bizonytalansággal teli helyzetben is törekedni kell a munkavállaló és a munkáltató közötti jó kapcsolat fenntartására.
Kiváló munkáltatók jó gyakorlatai
A MagyarBrands program 2019-ben második alkalommal díjazta a legkiválóbb hazai munkáltatókat. Azt kértük díjazottjainktól, hogy osszanak meg egy-egy gondolatot a bevált, legjobb gyakorlataikról, amelyek más márkáknak is segíthetnek az építkezésben.
Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2020
Mi magyarok egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands 2020 programra beérkezett pályázatok azt is tanúsítják, hogy a 2020-as év járványválság-helyzete ellenére a magyar márkák és vásárlóik közötti kapcsolat még tovább erősíthető a márkák tudatos felelősségvállalása révén.
MagyarBrands Díjátadó 2019
A MagyarBrands Program több mint 10 éve dolgozik azon, hogy megtalálja a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket. A kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriák mellett 2018 óta a legkiválóbb munkáltatói márkák tevékenységét is elismeri a Program. Sajnos a jelenlegi helyzet nem tette lehetővé, hogy a megszokott módon együtt ünnepelhessünk a 2019-es győztesekkel, így az alábbi videóval szeretnénk gratulálni nekik. Bízunk benne, hogy jövőre személyesen is koccinthatunk majd a legkiválóbb márkákkal!
Szexi, ha egy munkahely nő-, és családbarát
A 2020-as év a HR területén is meglepetéseket hozott magával: ahogy a munkavállalók élete fenekestül felfordult, a megszokott dolgos hétköznapok is átalakultak, a korábban juttatásnak minősülő home office gyorsan természetes dologgá vált mind a cégek, mind a munkavállalók számára. A járványválság alatt otthonunk egyszerre funkcionált munkahelyként, konditeremként és iskolaként is, ami még inkább előtérbe hozta a nőket munkavállalóként – és vezetőként is – érintő társadalmi egyenlőtlenségeket. Ebben a témában is tanulságos panelbeszélgetés zajlott a „Márkaépítés a munkaerőpiacon a járványválság alatt és után” konferencián.
Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2019
A hazai termékek, a hazai márkák iránt egyre növekszik a vásárlói bizalom, mi magyarok is egyre inkább díjazzuk, ha egy márka magyar. A MagyarBrands program már tíz éve értékel magyar márkákat annak érdekében, hogy felhívja a figyelmet a legkiválóbbak teljesítményére. A fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák névsora mellett már a Kiváló Munkáltatói Márka elismerésben részesültek listája is ismert.
Rubik Ernő, a bűvös kocka atyja 75 éves
Július 13-án hetvenöt éves Rubik Ernő Kossuth- és állami díjas építészmérnök, tárgytervező, a világsikerű bűvös kocka megalkotója.
Fókuszban a kiváló munkáltatói márkák
A MagyarBrands program 2018-ban először a legkiválóbb hazai munkáltatókat is díjazta. A MagyarBrands Díjátadó ünnepség nyitásaként 4 nyertes márka osztotta meg a legjobb gyakorlatait a téma kapcsán. Interjúnkban a munkáltatói márkaépítés fontosságáról kérdeztük őket.
Munkáltatói márkaépítésből kiváló
A legeredményesebb magyar márkákat díjazó MagyarBrands 2018-ban először a hazai márkák munkáltatói márkaépítését is elismerte. A díj elnyerése kapcsán a tavaszi Munkáltatói Márkaépítés Konferencia lezárásaként négy Kiváló Munkáltatói Márka díjas cég vezetője osztotta meg a legjobb gyakorlatait.
Egyre erősebb teljesítményekre képesek a hazai márkák
A MagyarBrands program kilencedik alkalommal adta át a legkiválóbb hazai márkáknak járó díjakat, idén először a magyar munkáltatókat is elismerték. A legjobbakat tízből heten ismerik, az üzleti életben a megbízhatóság a kulcs, az innovativitás segít kitűnni a tömegből, a legjobb munkáltatók pedig nyitottak a dolgozók véleményére – ezek az idei MagyarBrands díjazás legfontosabb tanulságai.
Megvannak a győztesek! - MagyarBrands 2018
A MagyarBrands program idén kilencedik alkalommal értékelte a kiváló magyar márkákat: a fogyasztói, üzleti és innovatív kategóriában kiválóan teljesítő hazai márkák 2018-ban először munkáltatóként is megmérettethették magukat.
MagyarBrands Szakértői Bizottság
MagyarBrands: élesedik a verseny a hazai márkák között
A legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands Díj átadására 2018. április 12-én ünnepélyes keretek között került sor. A MagyarBrands Program célja ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, a legnépszerűbb, vezető termékekre és szolgáltatásokra, valamint a legújabb, innovatív fejlesztésekre. Ezért teszi minden évben mérlegre a hazai brandek teljesítményét, és díjazza ezek közül a legeredményesebbeket. A nyolcadik alkalommal meghirdetett MagyarBrands Programban minden korábbinál élesebb volt a verseny, tavalyhoz képest 5–15%-kal kellett jobb teljesítményt felmutatniuk a nyertes márkáknak.
2017-ben a Lidl Magyarország mintegy 14,9 millió palack magyar bort értékesített
Az európai vásárlók a Királyleánykát, a Tokaji Furmintot és a Szürkebarátot keresték a leginkább – derült ki a Lidl Wine Expo Hungary-n, ahol 21 borvidék 366 féle bora közül választották ki a nemzetközi szakértők azokat, amelyek 2018-ban kerülnek majd fel Európa szerte a Lidl áruházak polcaira.
Magyar márkák marketingje
Cserpes Sajtműhely, Ilcsi Szépítő Füvek, Dorko – hogyan közelítenek a marketing kérdéséhez ezek a vállalatok? Hisznek-e a reklámban, vagy épp a közösségi médiában? Ezt járta körül a Média 2.0 évadnyitó meetupja.
Aki értékeli, ha egy márka magyar
A 2004 óta sikeres Superbrands kezdeményezés szakértői bizottsága 2010-ben hívta életre a hazai termékekre fókuszáló MagyarBrands programot. A díjakról, és a márkaépítés fontosságáról beszélgettünk a program egy zsűritagjával, Vágvölgyi Mihállyal, a Noguchi Porter Novelli pr ügynökség partnerével, aki köszöni, nagyon szereti a magyar termékeket, főleg akkor, ha az…
A cégvezető is márka
Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal branding elismert trénere. A McCann Erickson reklámügynökség egykori legendás igazgatója szerint versenyelőnyt jelent a vállalkozás számára, ha a vezető jól prezentálható, értéket közvetít, és hiteles figura.
Magyar Brands díjas a Bükfürdő Gyógy- és Élménycentrum
A Büki Gyógyfürdő Zrt. 2017. november 8-án tartotta főszezonzáró sajtótájékoztatóját, valamint az eseményen vette át a fürdő a Magyar Brands elismerő oklevelét is, melyet az idei évben a „Kiváló fogyasztói márka” kategóriában nyert el.
A díjak a termékértékesítés mellett toborzáskor is fontosak
Nyolcadik alkalommal díjazza a legkiválóbb hazai márkákat a MagyarBrands. Évről évre növekszik a program kedveltsége, amit a rekordszámban beérkező pályázatok is bizonyítanak. A MagyarBrands kutatócsoportja által vizsgált márkák száma is emelkedett - ennek eredményeképp az idei évben 5 százalékkal magasabb lett a díjazási ponthatár az előző évhez képest. A Program brand managere szerint a márkadíjat egyre több cég használja a termékmegjelenéseken kívül az üzleti bizalom kialakítására, és a munkáltatói márka építésére.
Megújult a 2009 óta nem gyártott egyedi ízvilágú Budapesti Téliszalámi
Eredetvédett recept alapján készített, különleges ízvilágú, oltalom alatt álló földrajzi jelzésű terméket állítottak elő a Szent István Egyetem Élelmiszertudományi Karának munkatársai.
Innovatív magyar márkává választották a Whitereportot
A hazai cross-média adatbázisinnovációról a MagyarBrands döntött. A cég a brit piaci indulás mellett további hazai fejlesztéseken is dolgozik.
A COOP márka 2016-ban is kiérdemelte a MagyarBrands díjat
Kiváló Fogyasztói Márka kategóriában ötödször lett MagyarBrand díjas a COOP márka 2016-ban. Az ünnepélyes gálarendezvényen Pekó László, CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának elnöke vette át a MagyarBrands díjat. A díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.
A magyar márka érték
A MagyarBrands program hetedik éve díjazza a magyar vonatkozású, kiváló márkákat. 2016-ban a kiváló fogyasztói és üzleti márkák mellett már az innovatív cégek munkáját is elismerték. Az ünnepélyes díjátadót a Budapesti Operettszínházban tartották április 13-án.
Branding 2017: A technológiai forradalom és a munkaerőhiány átírja a márkaépítés szabályait
Szakértőkből álló csapat összefoglalta a márkaépítés legfontosabb trendjeit és idei kihívásait. A whitepaper a Superbrands és a Brand Excellence program támogatásával készült.
Jobban fogy a hazai!
Kihirdették a MagyarBrands Program díjazottainak listáját. Idén három kategóriát is díjazott a szakmai bizottság: KIVÁLÓ FOGYASZTÓI MÁRKA, KIVÁLÓ ÜZLETI MÁRKA, INNOVATÍV MÁRKA kategóriát.
KÖBE Nyilatkozat
A United Publishers Kft., mint a MagyarBrands programgazdája, a KÖBE-nél folyó MNB vizsgálattal kapcsolatban tájékoztatást kért a cégtől. A biztosító megkeresésünkre a következő választ adta:
Átvette a Videoton Holding Zrt. a MagyarBrands oklevelet
A Superbrands bírálói immáron harmadszor tették mérlegre a magyar márkákat. Ezúttal a Videoton az 1. helyezett lett a MagyarBrands üzleti márkák toplistáján. A két kategóriában – fogyasztói és üzleti – kiosztott díjakat azoknak a vállalkozásoknak ítélte oda a Superbrands Magyarország zsűrije, amelyek a hazai gazdaság sikerét testesítik meg és méltón képviselik azt határainkon innen és túl – tájékoztatta a Fehérvár 24-et Somorjai Barbara, a cég PR és marketing főmunkatársa.
www.fehervar24.huÉpítőipari cég a MagyarBrands díjazottjai között
A főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is bekerült a MagyarBrands díjazottjai közé.
www.hvg.huMagyarBrands díjat nyert a Laurel
A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében.
www.techcorner.huTarol a Camping sajt - elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat is
A Camping sajt nem véletlenül olyan régóta közkedvelt és örök! Az emblematikus márka ugyanis nemcsak a háziasszonyok körében ismert és népszerű már közel negyven éve.
www.progressziv.huA Sky Court felépítője is MagyarBrands díjazott
Immáron harmadjára ítélték oda a MagyarBrands díjakat azoknak a cégeknek, amelyek termékei, szolgáltatásai a hazai és nemzetközi piacon a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget szimbolizáló értékeket képviselnek. Idén új szereplőként a főleg építőipari tevékenységéről ismert KÉSZ Csoport is a díjazottak között szerepel.
Ismét kiosztották a MagyarBrands díjakat
Idén harmadik alkalommal díjaztak MagyarBrands elismeréssel hazai vonatkozású márkákat.
www.marketinginfo.huMég két hétig lehet jelentkezni a MagyarBrands pályázatra
A Superbrands Magyarország idén is meghirdette a legkiválóbb magyar márkákat elismerő MagyarBrands pályázatot.
www.nfh.huMagyarBrands díjat kapott több turisztikai szolgáltató
Idén harmadik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazottak listáját csütörtökön hozták nyilvánosságra.
www.turizmusonline.huA Gallicoop elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat
Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján a Gallicoop igazi magyar márkának számít: minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.
www.elemiszer.huMagyarBrands 2011: Díjátadó a Nemzeti Színházban
A MagyarBrands Bizottság többszörösen is büszke lehet a program fejlődésére. Először is a korábbi éveket jóval meghaladó számú márkának nyújthatjuk át a kitüntető címet, mégpedig egy önálló MagyarBrands díjátadó eseményen.
www.news4business.hu
