A MagyarBrands díjátadó est nyitányaként Virágh Miklósnak, a KantárMédia ügyvezetőjének médiapiaci elemzése hangzott el, ami arra hívta fel figyelmet, milyen nagy versenyelőnyt jelenthet a márkák számára, ha fenntarthatósági üzeneteket fogalmaznak meg a hirdetéseikben, mert ezt jelenleg csak a hirdetői piac egy százaléka teszi.
A díjátadót Munkácsy-vonatkozású műsorszám zárta, melyben a festőművész inspirálta vizuális látványvilág ritmikus dallamokkal ötvöződött. Mivel 2024-ben ünnepeltük Munkácsy Mihály (1844–1900) festőművész születésének 180., idén pedig halálának 125. évfordulóját, ezért a szervezők Szives Márton ütőhangszeres művészt, a Munkácsy Vizuál projekt megálmodóját kérték fel egy különleges interaktív marimbakoncertre. „Ma már trend az interakció, az immerzivitás, így szerintem a koncertek sem maradhatnak passzívak. Főleg, hogyha ennyi új zenével találkozik az ember. Egy műtárgyhoz is sokkal közelebb érezzük magunkat, ha megfoghatjuk, ha megismerhetjük a történetét, részesei lehetünk” – vallja Márton.
A díjazottak egyedi portréfotózáson is részt vehettek, így a frissen átvett MagyarBrands díjjal készülhetett róluk professzionális felvétel. A fényképek elkészítéséhez a hazai üzleti portréfotózásban meghatározó és nemzetközi szinten is nagy sikereket elért szereplőt, a TB Studio stábját, azaz Tóth Balázs profi üzleti portréfotóst és csapatát kérték fel. Balázsék az elmúlt 10 év során több száz sikeres hazai és nemzetközi fotó-projektet valósítottak meg, referenciái között több mint 6500 vállalatvezetőről, üzletemberről készült portréfotót, headshotot találunk.