PÁLYÁZAT

MAGYARBRANDS ALAPKATEGÓRIÁK

A MagyarBrands olyan hazai márkákat díjaz, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek határainkon belül és kívül, emellett a hazai és nemzetközi piacon olyan értékeket képviselnek, amelyek a vásárlók számára a megbízhatóságot és a minőséget tanúsítják.

Tudjon meg többet az értékelési szempontokról!

 

KIVÁLÓ FOGYASZTÓI 
MÁRKA

 

KIVÁLÓ ÜZLETI
MÁRKA

INNOVATÍV
MÁRKA

 

A pályázaton való részvétel díjmentes és egy márka több kategóriában is indulhat.  A minősítést elnyert brandeknek lehetőségük nyílik a MagyarBrands logó használatára jogdíj megfizetése mellett, valamint a többi, MagyarBrands-díjas, piacvezető márkával közös médiakampányban, tréningeken és márkakutatási lehetőségekben is részt venni a Brandexcellence Program keretében.

A MAGYARBRANDS 2025 PÁLYÁZATI IDŐSZAK: 2025. TAVASZ

Bevált stratégiák a munkáltatói márkaépítésben

A MagyarBrands Kiváló Munkáltatói Márka díjakat a kilencedik alkalommal megrendezett Brandexcellence konferencián adták át. A február végén tartott egész napos rendezvényen több, mint 40 üzleti szakember, tanácsadó és coach osztotta meg tudását a munkaerőpiaci változásokkal és trendekkel kapcsolatban. Az előadások és az izgalmas gyakorlati szekciók mellett a Kiváló Munkáltatói Márkák jó gyakorlatai – kerekasztal-beszélgetésre voltak kíváncsiak a legtöbben. A beszélgetésben négy MagyarBrands-díjas márka, az RS Bútor, a Számlázz.hu, a Pannon-work és a Mystic Nails márkák osztották meg tippjeiket. 

olvass tovább

PÁLYÁZAT

kiváló munkáltatói márka

A Munkáltatói pályázat szövegét kérjük a következőre módosítani: Ha az Ön márkája is díjazott lesz a 2024-es MagyarBrands Programban, akkor jogosult pályázni a Kiváló Munkáltatói Márka címre is. Ebben a kategóriában 2018 óta számos magyar vállalat szerepelt sikerrel.

Jó eséllyel indulhat minden márka a MagyarBrands Kiváló Munkáltatói Márka kiválasztáson, ha:

  • megvan a márka munkáltatói víziója, 
  • megfogalmazták és betartják a legfontosabb márkaígéreteket, 
  • cél a dolgozókról való gondoskodás is: a munkakörnyezet komfortszintje és „élhetősége” révén, vagy ha a lojalitást a fizetésen kívül egyéb juttatásokkal és programokkal honorálják.

 

KIVÁLÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKA

 

PÁLYÁZATI HATÁRIDŐ HAMAROSAN!

 

PÁLYÁZAT

a pályázat menete

Keresse fel a MagyarBrands weboldalát a pályázati időszak alatt, és töltse ki online a kérdőívet a megadott határidőig. Az adott válaszok alapján a Szakmai Bizottság „Kiváló Munkáltatói Márka” kategóriájának zsűrije választja ki a pályázók közül a legérdemesebbeket.
Következő pályázati időszak: 2025. ősz

A „Kiváló Munkáltatói Márka” kategória zsűrije vizsgálja:

  • a HR-adatokat: a márka mögött álló vállalatban vizsgálja egy naptári év alatt a fluktuáció mértékét, béradatokat; 
  • a márkaépítés gyakorlatát online és offline: munkáltatói vízió és márkaígéretek (EVP-k) kommunikációja; 
  • munkahelyi vonzerőt: milyen béren kívüli juttatásokat biztosítanak, mit tesznek a munkáltatói környezet és a lojalitás javítása érdekében; 
  • munkavállalói elégedettség: a dolgozók által anonim módon kitöltött, tíz pontból álló kérdőív segítségével közvetlenül mérésre kerül.

 

Szakmai partnereink

1 / ....