A MagyarBrands program magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz tizenöt éve. Olyan márkákat, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget is jelent a fogyasztóknak, az ügyfeleknek és a partnerek munkájában is.
A MagyarBrands komplex, többlépcsős kiválasztási rendszere eredményeként - melyet szakmai bizottságok véleménye is kiegészít -, a Magyarbrands 2024 Programban díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége a vásárlók körében magasabb, mint 71 százalék, kedveltségük pedig 85% feletti volt. Ez egyértelműen tükrözi a hazai fogyasztók elköteleződését a magyar márkák iránt.
Kiemelkedő volt a B2B és B2C piacon mozgó magyar márkák teljesítménye is, hiszen a 2024-ben MagyarBrands díjas kiváló üzleti márkák megbízhatósági ratingje 94% feletti volt.
Az Innovatív márkáknak járó elismerést azon márkák érdemelték ki, amelyeknek célja nem csupán a fogyasztói igények kielégítése, hanem a folyamatos alkalmazkodás a legújabb áramlatokhoz, az elsők között vannak a technológiai fejlesztésekben és nem félnek megújulni.
A munka világa rengeteget változott az elmúlt évek során, viszont egy biztos: stabilan működő vállalat nem létezik kiváló munkavállalók nélkül. Az innovatív gondolkodás és fejlődés csak olyan cégeknél tud megvalósulni, ahol értékelik a munkavállalókat, biztosítják számukra azt a környezetet, ahol ki tudnak bontakozni. A feladat nem egyszerű, de vannak olyan márkák, amelyek kiemelt figyelmet fordítanak az igények monitorozására és munkáltatói programjukkal kiemelkednek a versenytársaik közül. A MagyarBrands magyar márkákat értékelő Program immáron hat éve figyeli és értékeli a kiváló márkák munkáltatói tevékenységét is.