SAJTÓSZOBA
2012. október 15.

Ismét kiosztották a MagyarBrands díjakat

Idén harmadik alkalommal díjaztak MagyarBrands elismeréssel hazai vonatkozású márkákat.

A Superbrands Magyarország vezetői 2010-ben hívták életre a MagyarBrands programot, a hazai termékek kiemelt támogatására. A díj odaítélése egyrészt pontosan számszerűsíthető kritériumok (tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás), másrészt szakmai elbírálás (ismertség, reputáció, identitás) alapján történik. A fenti szempontok összegzését követően a program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a végleges listát - olvasható a szerkesztőségünkhöz eljuttatott közleményben.

 


Forrás: Superbrands Magyarország

A MagyarBrands program a márkák ranglistáján túl fontos feladatának tekinti azon szervezetek munkáját elismerni, amelyek kiemelten járulnak hozzá a gyermekek jólétét szolgáló feladatok ellátásához, valamint a kulturális élet előremozdításához, megerősítéséhez. A MagyarBrands gyermekekért különdíjat 2012-ben a Csodalámpa, a MagyarBrands kultúráért különdíjat pedig a Budapesti Operettszínház nyerte el. A most bemutatkozó innovációs különdíj győztese pedig a Metapay lett.

Forrás: Superbrands Magyarország

A MagyarBrands bizottság vezetői:

Wiszkidenszky András - a MagyarBrands program elnöke
Dr. Serényi János - Értéktrend Consulting; a MagyarBrands program szakmai vezetője
Dr. Benzsel Miklós - Szellemi Tulajdon Nemzeti Hivatala
Dr. Salgó István - Magyarország Üzleti Tanácsa a Fenntartható Fejlődésért          

 

Forrás: http://www.marketinginfo.hu

magyar márkák | 2018 február 21.

Sikeres magyar márkát vásárol meg az ALDI

Az ALDI Magyarország Élelmiszer Bt. a mai napon bejelentette, hogy megvásárolja az Alföldi Tej...
hirek | 2017 december 11.

Aki értékeli, ha egy márka magyar

A 2004 óta sikeres Superbrands kezdeményezés szakértői bizottsága 2010-ben hívta életre a hazai...
magyar márkák | 2017 november 29.

A cégvezető is márka

Minden cégvezetőnek kötelessége a személyes márkaépítés, vallja dr. Serényi János, a personal...