KI PÁLYÁZHAT?

a Kiváló Munkáltatói márka kategória

A MagyarBrands Program a már díjazott márkák munkáltatói gyakorlatait is értékeli pályázati rendszerben. A „Kiváló Munkáltatói Márka” díj kizárólag pályázat útján szerezhető meg. A pályázaton való részvétel díjmentes.
A pályázat feltétele, hogy a pályázó márkának rendelkeznie kell az adott évben elnyert MagyarBrands címmel, bármely (egy vagy több) alapkategóriából: 

  • a Kiváló fogyasztói márka, 
  • és/vagy a Kiváló üzleti márka,
  • és /vagy az Innovatív márka kategóriából.
a Kiváló Munkáltatói  márka kategória

2018 óta már számos magyar vállalat márkája szerepelt sikerrel a KIVÁLÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKA kategóriában.

A PÁLYÁZAT MENETE

PÁLYÁZATI KÉRDŐÍV + MUNKAVÁLLALÓI ELÉGEDETTSÉG

Amennyiben az Ön márkája is MagyarBrands díjas márka lett az adott évben, akkor jogosult pályázni a Kiváló munkáltatói márka címre is.
A Kiváló munkáltató márka kategóriában a pályázat kétfajta online kérdőív kitöltéséből áll:

Pályázati kérdőív: a márkatulajdonos tölti ki.

Munkavállalói elégedettség kérdőív: 
minimum 10, az adott vállalatnál dolgozó munkavállalónak kell kitöltenie, a márkához egyedileg generált online linken keresztül. A munkavállalói kérdőív adatai közvetlenül a MagyarBrands rendszerébe érkeznek, azok kitöltése a linken keresztül teljesen anonim.

Az adott válaszok alapján a MagyarBrands Szakmai Bizottsága értékel: a „Kiváló munkáltatói márka” kategória zsűrije választja ki az arra legérdemesebbeket.

PÁLYÁZATI KÉRDŐÍV +  MUNKAVÁLLALÓI ELÉGEDETTSÉG

A „Kiváló Munkáltatói Márka” kategória zsűrije vizsgálja:

A HR-adatokat: a márka mögött álló vállalatban vizsgálja egy naptári év alatt a fluktuáció mértékét, béradatokat;  A márkaépítés gyakorlatát online és offline: munkáltatói vízió és márkaígéretek (EVP-k) kommunikációja;  A munkahelyi vonzerőt: milyen béren kívüli juttatásokat biztosítanak, mit tesznek a munkáltatói környezet és a lojalitás javítása érdekében;  A munkavállalói elégedettség: a dolgozók által anonim módon kitöltött, tíz pontból álló kérdőív segítségével közvetlenül mérésre kerül.

 

Ismerje meg a kategória értékelési szempontjait

SZAKMAI BIZOTTSÁG

A KIVÁLÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKA KATEGÓRIA ZSŰRIJE

György Gábor
Blackburn Consulting
Harangozó Ferenc
OTP Travel
Káli György
Kulcsár Zita
Worki
Purkald Krisztina
HRKOPO Csoport alapítója, a HRK Tanácsadó Kft. ögyvezetője
Schrancz Andrea
HD Group ögyvezető partner
Szabó Dezső
vezérigazgató, DreamJobs Zrt.
1 / ....

jelentkezzen

a kitöltés lépései

Ellenőrizze, hogy az Ön vállalata/márkája is díjazott lett a MagyarBrands bármely alapkategóriájában: ehhez tekintse meg a MagyarBrands adott évi díjazottak listáját!

►►

Amennyiben márkája már MagyarBrands díjazott, a „Jelentkezem!” gombra kattintva tekintheti át az online pályázati kérdőívet.

►►►

Töltse ki a kért HR-adatokat, majd válaszoljon a munkál-
tatói gyakorlatokkal kapcsolatban feltett kérdésekre!

►►►►

4.A pályázati kérdőív beküldését követően a rendszer automatikusan legenerálja a márkához tartozó egyedi online linket, melyet továbbküldhet a vállalat dolgozói felé. A pályázat minimum 10 fő kitöltése esetén érvényes. Amikor a kitöltők száma eléri a tizet, a rendszer visszajelzést küld a márkának.

 

PÁLYÁZATI HATÁRIDŐ HAMAROSAN!

KOMMUNIKÁCIÓS LEHETŐSÉGEK

ÜZENET A CÉLKÖZÖNSÉGNEK

A MINŐSÍTÉST ELNYERT
BRANDEKNEK LEHETŐSÉGÜK NYÍLIK:
 

  • A MagyarBrands Kiváló munkáltatói márka díj átvételére ünnepélyes keretek között a Brandexcellence Program keretében;
  • a MagyarBrands Kiváló munkáltatói márka logó használatára, 
  • valamint médiakampányokban (PR-cikk megosztással), márkakommunikációs projektekben (short videó, social média posztok) is részt venni jogdíj megfizetése mellett
dÍjazottak

akik már elnyerték a díjat

SZÁMLÁZZ.HU

A Számlázz.hu-nál a kollégák az elsők. Jó szándékú emberekkel, minőségi terméken dolgozni, mellyel segítik az ügyfeleket, méghozzá mindezt kellemes környezetben és hangulatban, az számukra egyenlő a szerethető munkahellyel. Ha pedig a kollégák elégedettek, akkor az ügyfelekkel is jól fognak bánni, teljesülnek az üzleti célok, sikeres lesz a vállalkozás. A kiváló munkáltatói márka, szerethető munkahely tehát versenyelőnyt jelent a termék/szolgáltatás piacán és a munkaerőpiacon egyaránt.

POLAR KLÍMA

A POLAR KLÍMA az első magyar fejlesztésű légkondicionáló márka, amely kifejezetten kelet-közép-európai igényekre szabott megoldásokat kínál. A Polar Klíma sikere viszont nemcsak a termékeik minőségében rejlik, hanem abban is, hogy hisznek a bizalmon alapuló, támogató légkörben, ahol mindenki fejlődhet és hozzájárulhat közös céljaikhoz. Nyitottság, elismerés és együttműködés – ezek az alapelvek teszik őket vonzó és megbízható munkáltatóvá, ahol jó dolgozni és ahová jó tartozni.

PANNON-WORK

A Pannon-Work cégcsoport már három évtizede biztos pont a munkaerőpiacon, küldetése a munkáltatók és a munkavállalók egymásra találásának segítése. Munkájuk fontos pillére a win-win-win helyzet, amikor a partner, a közvetítő és maga a munkavállaló is nyertesnek érzi magát az együttműködésben. Munkavállalóik számára olyan unikális programokat szerveznek, mint a Pannonwork Pódium online talk-show, ahol interjúkon keresztül mutatják be hazai hírességek életét, sikereit-kudarcait. De ilyen a PW Iskolapad nevű upskilling képzésük is.

FÜRGE DIÁK

A Fürge Diák Iskolaszövetkezet nemcsak a diákok számára nyújt megbízható munkalehetőségeket, hanem saját munkatársai számára is stabil és támogató munkahelyet teremt. Mind a diákok, mind saját dolgozóikkal ápolt kapcsolatukban leginkább a partnerséget és az empátiát tartják fontosnak. Úgy gondolják, hogy egy sikeres munkáltatói márka ígéretek helyett sokkal inkább élményt jelent, ezért erős belső kommunikációval, inspiráló vezetőkkel és közösségi élményekkel biztosítják, hogy munkavállalóik valóban elkötelezettek és motiváltak maradjanak.

MYSTIC NAILS

A Mystic Nails nemcsak a műköröm-alapanyagok piacán újító, hanem munkáltatóként is egyedi, inspiráló közösséget épít. Náluk minden kolléga pilóta, aki nap mint nap a legjobbat hozza ki magából – a vezetőség pedig a „Safety Car”, amely utat mutat és támogatja őket a fejlődésben. A megbecsülés és a közösségi élmények kiemelt szerepet kapnak: a céges kasszára szervezett közös mozizások, a lángossütéssel egybekötött pingpongbajnokság vagy a rendszeresen támogatott jótékonysági sütivásárok mind hozzájárulnak a családias légkörhöz.

TRADE MAGAZIN

A Trade magazin 20 éve az FMCG-piac meghatározó szaklapja, ahol a hitelesség és a közösségépítés egyaránt kulcsszerepet kap. Munkáltatóként hosszú távú karrierutat kínálnak: csapatukban többen már 15-25 éve dolgoznak együtt. Rugalmasságot biztosítanak home office lehetőséggel, béren kívüli juttatásokkal és szakmai elismerésekkel. Éves csapatépítő tréningekkel, dolgozói találkozókkal és közös ünneplésekkel erősítik a közösségi szellemet.

RS-BÚTOR

Az RS Bútor több mint 30 éve meghatározó szereplője a hazai bútorgyártásnak, 100%-ban magyar tulajdonú márkaként. Munkáltatóként stabilitást, szakmai fejlődést és közösségi élményeket kínálnak, negyedéves teljesítményalapú díjazással, RSzív elismerésekkel és csapatépítő programokkal. Tervezhető munkaidővel és munkavállaló-barát nyitvatartással támogatják a munka-magánélet egyensúlyát, valódi karrierutat biztosítva.

KÖBE

A KöBE tevékenysége a gépjárműbiztosítás és az ehhez kapcsolódó kiegészítő módozatok terén a leghangsúlyosabb. Meggyőződésük, hogy minden egyes munkatársuk fejlődése hozzájárul az egész vállalat előre lépéséhez, ezért fontos a folyamatos gondoskodás a jóllétükről és elégedettségükről. Prioritás, hogy a munkavállalók részére olyan bérszintet tudjanak biztosítani, mely – a szektor egészét tekintve – megtartó és bevonzó hatással bír, de emellett egyénileg is támogassák őket akár a tanulmányaikban, a továbbképzésükben vagy a nyelvtanulás során. 

1 / ....

 

A Kiváló Munkáltatói Márka jó gyakorlat – kerelasztalbeszélgetés a Brandexcellence konferencián hangzott el 2025 februárjában. A beszélgetésben négy MagyarBrands-díjas márka, az RS Bútor, a Számlázz.hu, a Pannon-work és a Mystic Nails márkák osztották meg tippjeiket.

 

Szakmai partnereink

1 / ....