Megvannak a győztesek – MagyarBrands 2022

A MagyarBrands Program küldetése ráirányítani a fogyasztók és a piac figyelmét a legsikeresebb magyar márkákra, valamint a legnépszerűbb, innovatív termékekre és szolgáltatásokra. A Program immáron tizenhárom éve minősíti a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket.

MagyarBrands 2022 Programban díjazott márkák névsora elérhető az oldalon.

2022-ben mintegy 350 fogyasztói márka, 350 üzleti márka és 150 innovatív márka szerepelt sikerrel a kiválasztásban, és érdemelte ki a Kiváló Fogyasztói, a Kiváló Üzleti és a Kiváló Innovatív Márka címet a márkaépítésbe fektetett munka elismeréseként. 

„Görög görögdinnyét nem kérek, kizárólag magyar görögdinnyét szeretnék venni - először csak szórakoztatónak, később már iránymutatónak éreztem ezt a zöldségesnél nemrégiben hallott mondatot. Jól érzékelhető, hogy évről évre rohamosan nő az igény a hazai termékek, szolgáltatások iránt. Bizonyítottan igaz ez azon vállalatok kínálatára, amelyek most MagyarBrands díjazottak lettek a kiváló fogyasztói márka, a kiváló üzleti márka és az innovatív márka kategóriákban. Természetesen ezúttal is számos, egymástól eltérő út vezetett el a MagyarBrands sikerhez. Egy tapasztalatot azonban – ha különböző megfogalmazásban is – visszatérően és igen gyakran osztottak meg velem a legsikeresebbek: folyamatosan csak akkor lehet kiugró teljesítményt elérni, ha a vállalat minden munkatársa tudatosítja magában és őszintén vallja, „márkaígéretünk megvalósítása az én állandó, kötelező feladatom is, a beosztásomtól függetlenül”. – Serényi János, a MagyarBrands Program elnöke 


Mitől lesz kiváló egy magyar márka?

A MagyarBrands 2010 óta minden évben díjazza azokat a magyar márkákat, amelyek Magyarországon születettek, vagy a létrejöttükben-alapításukban magyarok vettek részt. A magyarok díjazzák, ha egy márka magyar, a MagyarBrands program szlogenje is erre utal: „A magyar márka érték.” Hogy mégis mitől lesz kiváló egy márka, azt a MagyarBrands Program három alapkategóriájában más-más értékek döntik el, de néhány jellemzőt érdemes kiemelni.
Pénzügyi adatokat vizsgál a program első lépésben minden márkánál: azaz azt szűri meg, hogy a márka mögött álló cég vagy vállalat gazdaságilag megfelelően stabil-e. A Kiváló üzleti márkák esetében ez a pénzügyi megfelelés a MagyarBrands kiválasztás egyik fő szempontja: a 2022-ben díjazott üzleti márkák kiválóságát bizonyítja, hogy átlagos Bisnode-ratingjük 90 % felett volt.

A magyar márka reputációját, piaci megítélését térképezi fel a program a következő lépésben. A kiválasztásnak ezen pontján a márkákról azt kell megismernünk, hogy a maguk szegmensében mennyire ismert és elismert márkák. Ez a fogyasztói márkák esetében a leghangsúlyosabb kiválasztási pont, amelyet országosan reprezentatív, online piackutatás eredménye hoz. A MagyarBrands 2022 díjat elnyert fogyasztói márkák átlagos ismertsége magasabb volt, mint 75 százalék, átlagos kedveltségük pedig 85 százalék feletti. Ez jól mutatja a hazai fogyasztók elkötelezettségét a magyar márkák iránt.

A 2022-ben díjazott márkák teljes listája elérhető a honlapunkon: 

https://magyarbrands.hu/magyarbrands-program/magyarbrands-dijazott-markak/


Már lehet pályázni – Kiváló Munkáltatói Márka 

A MagyarBrands Programban kiválóan teljesítő márkák lehetőséget kapnak arra is, hogy Munkáltatói márka kategóriában is megmérettethessék magukat a szakmai bizottság előtt. A Kiváló Munkáltatói Márka díj elnyerésének feltétele, hogy a pályázó márkának nyernie kell a MagyarBrands valamelyik alapkategóriájában: kiválói fogyasztói, üzleti, vagy Innovatív márkaként. Ezt követően egy online kérdőív kitöltésével pályázathatnak a márkák. Újdonság, hogy az alapkérdőív az idei évtől kiegészül a Munkavállalói Elégedettség Kérdőívvel. 


A KIVÁLÓ MUNKÁLTATÓI MÁRKA PÁLYÁZATI HATÁRIDEJE: 2022.11.02. 
A MUNKAVÁLLALÓI ELÉGEDETTSÉG 10 DB KÉRDŐÍV BEÉRKEZÉSI HATÁRIDEJE: 2022.11.02
.

További részletek: https://magyarbrands.hu/magyarbrands-palyazat/