Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

G’roby

 

A márka rövid bemutatása és története:

 

A céget 1992-ben alapította Gárdonyi Róbert, aki akkoriban ostyasütéssel és bércsomagolással foglalkozott. A Margit körút és a Szász Károly utca sarkán bérelt üzlethelyiség azonban alkalmas volt további áruk befogadására, és így szépen nőni kezdett a bolt. 1995-re az alapterületét 700 négyzetméterre növelték. Gárdonyi 1997-ben öt üzlettel már valóságos kis bolthálózatot üzemeltetett. Eközben persze egyre erősödött a élelmiszer-piaci konkurenciaharc, amit a G’Roby előremeneküléssel igyekezett megnyerni, ezért 1998-ban, elsőként kínáltak házhoz szállítást, 2000-ben indítottak internetes vásárlási lehetőséget, ami mára már több mint egymilliárdos forgalmat bonyolít le. 2005-ben a bolthálózat diszkont-szupermarketből delikát-szupermarketté változott, majd a válság alatt 20 százalékos létszámleépítésen estek át, de a cég ezt is túlélte. A teljes magyar élelmiszer-kereskedelemből a G’Roby piaci részesedése elhanyagolható, de az online élelmiszer-ipari értékesítések területén piacvezető, az így lebonyolított forgalomnak körülbelül felét mondhatja magáénak. Az alapító tulajdonos halála után, a korábbi ötről négytagúra fogyatkozó igazgatóság által grobyirányított G’Roby, a 2000-ben indított on-line élelmiszer áruházával is megőrizte pozícióját. A mai napig az élelmiszer online kereskedelmi szegmensben piacvezető internetes áruház részesedése a csoport idei 4,1 milliárdos forgalmából 23,6 százalékot tesz ki. A házhozszállítással – a márkahűség erősítése mellett –, alternatívát nyújtva a lakóhelyhez közeli más üzletekkel szemben.

 

Weboldal: https://www.groby.hu/

Kapcsolat:

G’Roby NETSHOP Kft.

Cím: 1097 Budapest, Bárd u. 2.
Telefon.: +36 (1) 476 3680

Fax: +36 (1) 476 3681
E-mail: szerk@168ora.hu