Magyar sikertörténetek

Amellett, hogy a magyar márkákat díjazzuk, büszkék vagyunk arra is, ha a MagyarBrands-ek akár hazai, akár nemzetközi sikereket érnek el. Ezért ezen az oldalon több olyan hírt is közzéteszünk, ami a MagyarBrands díjazottakhoz kapcsolódik, hisz minden siker azt bizonyítja, hogy méltó márka mellett tettük le mi is a voksunkat. 

Magyar süticsoda nyerte a torta-Oscart

65 ezer édesség közül bizonyult a legjobbnak Vargáné Orbán Anikó alkotása a nemzetközi versenyen.

 

Két magyar Trófea-díj a világ egyik legnagyobb borversenyén

Két magyar bor, a somlói Tornai Pincészet 2015-ös Prémium Juhfarkja és a Grand Tokaj 2013-as 6 puttonyos Tokaji Aszúja is elnyerte idén a legmagasabb elismerést, a Trófea-díjat a londoni International Wine Challenge-en (IWC).

 

LogMeln siker, garázscégből óriáscéggé

Ma már kevesen vannak, akik ne ismernék az amerikai Nasdaq-on is jegyzett LogMeIn nevét, hiszen a Magyarországról induló cég egyszerű megoldást adott arra kérdésre, hogy miként lehet könnyedén elérni egy mobil eszközről egy távoli gépet.

 

iData Kft.: Gyors növekedés családi vállalkozásból

Kevés olyan gyors ütemben növekvő, kizárólag magyar tulajdonú, sikeres cég van ma Magyarországon, mint az iData Kft. Mindig inspiráló mások pozitív példáját megismerni, ezért annak jártunk utána, hogyan lehet egy kis családi vállalkozásból néhány év alatt egy saját területén elismert céget kialakítani. A GPS-es járművédelemmel és flottakövetéssel foglalkozó vállalatot hatodik éve irányítja Szabó Lajos tulajdonos - ügyvezető igazgató.

 

Kéménybélelő anyag nemzetközi vizeken

Az Ikarus összeomlása után piaci lehetőséget kereső Kompozitor Kft. vezetője a telephellyel szemközti tűzfalról nyerte az ötletet, amellyel európai sikersztorit alkotott. A cég egyedi kéménybélelési technológiájával a legtöbb európai országban jól szerepel, a kontinens nagy piacai közül csak Németország hiányzik, amely tizenhárom éve nem ad hatósági engedélyt. Majdnem a Gripen repülőgyárral is üzleteltek, végül a svéd partner indította el a külföldi karriert. A családi vállalkozás feje 80 évesen is aktív, és reméli, hogy az Alstom-vonatokba is sikerül beszállítaniuk a termékeikből.

 

Fél év alatt óriási siker

Hat hónappal indulása után Franciaországban is árusítani kezdik az angyalföldi csokoládémanufaktúra, a chocoMe termékeit. Az egyszemélyes vállalkozásként indult és 60 millió csokivariációt kínáló cég egy 70 négyzetméteres földszinti üzlethelyiségben működik, és decemberi forgalma már akkora volt, mint amit három évvel későbbre terveztek. Az üzleti felfutás hátteréről beszélt az [origo]-nak a tulajdonos, Mészáros Gábor.

 

Szentkirályi-könyv és nemzetközi sikerekmzetközi sikerek

A hollywoodi filmsztár, Robert de Niro malibui éttermében Szentkirályi ásványvizet szolgálnak fel, de az európai ásványvizes Oscar-díjat elnyert "kék arany" megtalálható a Bahreini Királyság luxusszállodáiban is.

 

Prezi, NNG, PocketGuide (mind magyar) a New York Times-ban, külön-külön is érdekesek

Az internetes videostreaming szolgáltató, a magyar-amerikai Ustream.tv 20 millió amerikai dollár tőkeinjekciót kap a japán Softbanktól, de a befektető 2011-ig várhatóan tovább növeli részesedését a webkamerás közvetítésekre szakosodott honlapot működtető startup vállalkozásban. A Ustream.tv expanziót tervez Ázsiába.

 

Szílicumvölgyi magyar sikerek

Egyre több hazai IT-cég fut be karriert a tengerentúlon is, így lassan egész magyar közösséget alakíthatnak ki a Szilícium-völgyben. Sok vállalkozás beindításához persze tőke kell, de a hazai kockázati tőke is felismerte a fejlesztésekben rejlő potenciált, így a szakemberek szerint az igazán egyedi és értékes találmányok tudnak boldogulni. Mfor.hu-háttér.

 

Magyar mobiljáték nemzetközi sikere

Egészen véletlenül akadtunk a teljesen free Galactic Alien Force c. Java játékra. Egy orosz mobilos oldalon figyeltünk fel rá, nagyon dicsérték, és mivel mi még nem hallottunk róla, gyorsan letöltöttük, kipróbáltuk. Ahogyan az lenni szokott - ez szinte már kötelező emberi gyarlóság - azonnal elindítottuk, lássuk mi is ez.

 

Neuzer kerékpár

Vajon a mai gazdasági helyzetben milyen nehézségekkel küzdene meg egy "vállalkozó" ötletember? Mindenképpen megéri saját elképzeléseinket megvalósítani... Neuzer András története 1987-ben kezdődött. Saját kerékpárjához kellett volna alkatrész, de egy boltban sem kapott, így ő maga kezdett el kerékpáralkatrészeket gyártani. Ma a négy hazai bicikligyártó vállalat egyikének tulajdonosa.

 

Cserpes Sajtműhely

A csornai tejüzemet hagyta ott a rendszerváltáskor Cserpes István, hogy mára egy évi 1,5 milliárd forintos forgalmat bonyolító sajtműhely vezetője legyen. A cég 2004-ben majdnem csődben ment, de rájöttek, hogy prémium árut kell gyártaniuk, amelyek "hamar megromlanak", és nem akarnak a versenyezni a multik alsó kategóriás termékeivel. Azok "nem annyival olcsóbbak, mint amennyire hitványak" - véli Cserpes István.