Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
Griff Gentlemen’s
A márka rövid bemutatása és története:
A Griff immáron 25 éve a hazai férfidivat meghatározó szereplője. A cég 1986-os megalapítása óta lendületes fejlődésen ment keresztül, ennek következtében mára a magyar piac meghatározó szereplőjévé vált, a piaci részesedése az öltönyeladások tekintetében meghaladja az 50%-ot Budapesten. Legfontosabb célkitűzése az igényes férfiak magas minőségű és elérhető árú ruházati termékekkel való színvonalas ellátása, és ezen keresztül az öltözködési kultúra fejlesztése, az általános ízlésformálás.Termékvonalait (Gentlemen, Exclusive, Trend, Black Tie, Casual) úgy alakította ki, hogy mindenki megtalálhassa az egyéniségéhez és stílusához illő öltözetet. 2007. őszétől a saját termékvonalak mellett megjelentek az üzletekben a német Joop!, a casual vonalon pedig a Basefield, Camel, Tommy Hilfiger és Levi’s, 2010-től pedig az olasz Marville, de Kuba. 2007. őszétől a férfi divat mellett női kollekcióval is bővült a termékpaletta. A saját készítésű Ladies by Griff mellett a Joop! női, illetve a Basefield woman kollekciója is megjelent, 2009-ben pedig újabb márkákkal bővült: bebe, Natasha Presston. 2010-ben a női kollekció tovább bővült a fiatalos de Kuba márkával és a Rebecca fürdőruhákkal. A cég a kollekciókat elsősorban saját kiskereskedelmi üzlethálózatában értékesíti; 10 budapesti egység és 4 vidéki üzlet attraktív megjelenéssel, a márkák stílusához illeszkedő berendezéssel szolgálja ki a vásárlókat. Az eltelt évek alatt folyamatosan kialakított és ma már következetesen használt Griff Collection image minden üzletben jól felismerhető jegyei a nyitott, attraktív kirakat, a matt fémfelületek, a tágas, átlátható belső terek, azaz összességében a visszafogott elegancia.
Weboldal: http://www.griff.hu
Kapcsolat:
Griff Gentlemen’s Zrt.
Cím: Griff Collection, 1037 Budapest, Bécsi út 271.
Telefon: +36 (1) 387 7958
Fax: +36 (1) 368 9071