Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Libri

A márka rövid bemutatása és története:

 

1991-ben létrehozott Libri Könyvkereskedelmi Kft. az Állami Könyvterjesztő Vállalat jogutódjaként alakult meg. A megörökölt bolthálózat és szervezeti felépítés korszerűsítésével és a folyamatos bővítésével a Libri 400 fő foglalkoztatásával, 34 üzletével, a Libri.hu internetes áruházával, közel nyolcmilliárd forint éves forgalmával az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjévé vált. A vállalat 2011-ben ünnepelte fennállásának 20. évfordulóját.
Az elmúlt évek számos elismerése igazolta a Libri piaci lépéseit: többször sikerült elnyerni a kiadók és a könyvszakma képviselőinek szavazatai alapján az "Év Könyvkereskedője" címet, úgy mint a Nemzeti Kulturális Örökség Minisztériumának Hermész-díját, vagy a független marketing- és reklámszakemberekből álló zsűri "Superbrands" és "MagyarBrands" címét.

 

A Libri legfőbb törekvése, hogy egy korszerű, napjaink fejlődésével lépést tartó, intellektuális élményszállítóvá váljon vásárlói számára. Meglévő könyváruházi szolgáltatások sorát és színvonalát is folyamatosan bővítjük vezeték nélküli internet (WiFi) bevezetésével, színház- és koncertjegyek értékesítésével, egyedi könyvrendelési- és pénztárcakímélő könyvátvételi lehetőséggel, olvasószigetek kiépítésével és a Café Frei közreműködésével újszerű kávéházi élményekkel. A magyar- és nemzetközi irodalom és közélet hírességeivel rendszeresen találkozhatnak a kulturális élet iránt érdeklődő Libri vásárlók a különböző rendezvényeken, könyvbemutatókon.

 

A Libri 2000-ben indította el www.libri.hu internetes könyváruházát, 2005-től pedig, mint prémiumszolgáltatás áll vevőink rendelkezésre a www.konyvkereso.hu. A Könyvkereső szolgáltatással a Libri az internetes könyvértékesítésben egyedülállóként biztosítja, hogy a hálózatában már nem kapható régebbi könyveket felkutatja és beszerzi vevői számára.
A Libri.hu csapata az online és a multimédia szakma egyik legrangosabb hazai díját vehette át 2007-ben az elektronikus kereskedelem kategóriában az eFestival-on, továbbá 2011-ben e-Kereskedelem kategóriában nyerte el az "Év honlapja", valamint Könyv és film kategóriában "Az ország boltja" népszerűségi díjakat. Az elismerésekre büszkék vagyunk és reméljük, hogy az elkövetkezendő években is kiérdemeljük azt a megbecsülést, melyet többek között ezekkel a díjakkal, de elsősorban vevőink bizalmával érdemeltünk ki.


Az egyre bővülő internetes szolgáltatásokról és akciókról elsősorban a heti általános Libri Hírlevélből értesülhetnek az érdeklődők, melyet 2011-ben már több mint 280,000 címre juttattunk el heti rendszerességgel. Az általános Hírlevél mellett kilenc tematikus Hírlevélre (gasztroVilág, gyerekVilág, tiniVilág, lélekVilág, hobbiVilág, kalandVilág, ecoVilág, irodalomVilág és idegen nyelvű) iratkozhatnak fel olvasóink. Ezekben a hírlevekben nem csak témába vágó könyveket mutatunk be, hanem egyéb érdekes tartalmakkal is szolgálunk.

Az internet területén is szeretnénk egy komplex intellektuális élményt adni vásárlóink részére, ezért stratégiai együttműködést alakítottunk ki olyan kulturális portálokkal, mint a www.port.hu, www.konyvkolonia.hu, www.szinhaz.hu, www.litera.hu, www.magyar.film.hu, továbbá a www.kreativhobby.hu és a www.576.hu.

 

Vállalatunk legfőbb értékének azt a humán tőkét - azaz a Libri alkalmazottainak sorát - tekinti, amely az elmúlt évtizedek alatt a Librit naggyá tették. Munkatársaink szaktudása, elhivatottsága és a szakmához fűződő viszonya az, ami brandünket megkülönbözteti a többi versenytárstól.

 

Weboldal: http://www.libri.hu/

Kapcsolat:

Libri Könyvkereskedelmi Kft.

Cím: 1066 Budapest,

Nyugati tér 1.
Telefon: +36 (1) 481 3535
E-mail: libri@libri.hu