Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Extreme Digital

Az Extreme Digital a műszaki online áruházak között egyedülálló szolgáltatást, ingyenes házhoz szállítást nyújt a vásárlók részére.

 

ExtractumPharma

Az ExtractumPharma zRt. magánszemélyek tulajdonában lévő, magyar gyógyszergyártó vállalat. 

 

ERTL Bútor

Cégünk 20 éve kis családi vállalkozásként indult, mára Magyarországon és Európa szerte elégedett, visszatérő megrendelőknek dolgozunk. Pontosság, igényesség, rövid határidők, jó árak és rugalmasság jellemzi munkánkat. Bútoroztunk szállodákat, áruházakat, üzemeket, egészségügyi és közintézményeket, apartman és lakóházakat.           

 

EDF DÉMÁSZ

Az EDF DÉMÁSZ, az EDF vállalatcsoport tagja, mintegy 755 ezer egyetemes és szabadpiacon vételező ügyfelet lát el villamosenergiával. 

 

ÉMÁSZ

Észak-Magyarországon elsőként a Magyar Villamossági Részvénytársulat épített Egerben közcélú erőművet, melynek 48 fogyasztója volt, 32 kW terheléssel

 

ERDÉRT

Az ERDÉRT-Tuzsér Zrt.-nek, a hazai faipar és fakereskedelem egyik legjelentősebb szereplőjének filozófiája, hogy tevékenységében kellő figyelmet kapjon az ellenőrizhető minőségpolitika és a környezetvédelem. Erre szolgálnak bizonyítékként a különböző hazai és nemzetközi tanúsítványok és az ERDÉRT minőségi osztályozás is.

 

ELMŰ

A Budapesti Elektromos Művek Nyilvánosan Működő Részvénytársaság több mint egy évszázada működik. A vállalat még az Osztrák-Magyar Monarchia időszakában kezdte el működését és két világháborút, illetve több rendszerváltozást átélve folytatja lényegében az eredeti célú tevékenységét: a különböző jellegű fogyasztók villamos energiával való ellátását.

 

EGIS

1913: Az 1865-ben alapított svájci Dr. Albert Wander A.G. 1912-ben magyarországi leányvállalatot alapított, amelyet 1913-ban jegyeztek be Dr. Wander Gyógyszer- és Tápszergyár Rt. néven. A Dr. Wander Keresztúri úti telepe ma az Egis székhelye. A vállalat fő termékei tápszerek, malátakészítmények és gyógycukrok voltak.

 

Éva Magazin

Ugyan a női magazinpiac szereplőinek száma évről évre nő, 2007-ben az Éva nem a sorba állt be, hanem átfogó piackutatási munkák eredményeire támaszkodva a közönség új körét szólította meg.

 

Erős Pista

A Piros Arany után a második legkedveltebb paprika készítmény a hazai piacon.