Kiváló Munkáltatói Márka pályázat

Kedves Pályázó!

A pályázat kitöltés közben nem menthető, ezért kérjük, hogy a kitöltés megkezdése előtt figyelmesen olvassa át a kérdéssorokat.

Kérjük, hogy a kitöltés napján
- a kérdőív minden kérdésére válaszoljon,
- majd a kérdőív végén megtalálja a Munkavállalói Elégedettség Kérdőív feliratot, melynek linkjét a Kiváló Munkáltatói Pályázat kitöltése végén kell továbbítania a munkavállalói felé.

A Munkavállalói elégedettség kérdőív kitöltése anonim, annak mentését követően az oldal nem tárolja a felhasználó semmilyen adatát, cookie-t.

A Munkáltatói Márka Kérdőív és a Munkavállalói Kérdőív határideje: 2023.11.15.

Kérdés esetén bizalommal keressen minket az alábbi emailcímen: info@magyarbrands.hu

Alapadatok
Márkanév
Cégnév
Székhely
Adószám
Levelezési cím
Kapcsolattartó neve
Kapcsolattartó munkaköre
Telefon
E-mail
Honlap
Vállalat főtevékenysége
A termék vagy szolgáltatás leírása
HR adatok
Hány ember dolgozik jelenleg a vállalatnál?
Elmúlt 3 évben hogyan változott a foglalkoztatottak száma?
Elmúlt 3 évben mennyit növekedtek átlagosan a bérek összesen?
Foglalkoztatottak átlagos munkában töltött éve:
Hány ember távozott a cégtől az elmúlt egy évben?
Munkáltatói márka
Megfogalmazott munkáltatói vízió (maximum 5 mondatiFogalmazza meg egy mondatban a vállalat munkáltatói vízióját!
Fogalmazza meg egy mondatban, a munkáltatói vízió mennyire van összhangban a cég üzleti stratégiájával!
Mióta dolgoznak ezzel az munkáltatói vízióval, mennyiben módosították ezt az elmúlt két évben (2020-2022)?
Milyen visszaigazolásaik vannak a vízió tartalmáról: eredményesnek, jó választásnak tűnik a kezdetekhez képest?
)
Megfogalmazott munkáltatói márka ígéretek (EVP)iAz EVP, másként munkáltatói értékígéret egy olyan meghatározó, átélhető és továbbadható üzenet, ami megkülönbözteti az adott vállalatot, márkát a többitől. Egyszerűen az az ígéret, ami miatt a munkavállaló csatlakozik a vállalathoz és ott is marad. Az Employee Value Proposition a támogatás, az elismerés és az értékek ökoszisztémája, amelyet a munkáltató azért biztosít az alkalmazottai számára, hogy azok elérhessék legmagasabb munkahelyi potenciáljukat., max. 3-5 szlogen:
Ez milyen diagnosztika alapján történt?
Melyek azok a vállalati értékek, amelyeket speciálisan a munkáltatói célcsoportra alakított ki?
Sikerült-e az EVP-nek megfelelő belső programokat kialakítani vagy a már létezőket ez alapján átalakítani?
Mondjon 2 – 3 példát arra, hogyan kommunikálja az EVP-t!
Mely vezetők vannak bevonva a munkáltató márkaépítésbe?
Vannak–e munkavállalói kezdeményezéseik a munkáltatói márka kapcsán?iAmennyiben a válassza igen, úgy meg kell adnia, hogy melyek ezek kezdeményezések
Ha igen, melyek ezek?
Vállalati HR-esek száma:
Röviden mutasson be egy a vállalat elmúlt 1 évében megvalósított munkáltatói márkaépítéshez kapcsolódó programot, kampányt. Szemléltesse képekkel is ezt a kampányt: csatoljon videót, vagy prezentációt róla!
Feltöltés
Milyen karrier támogató programok vannak a vállalatnál, amelyek megfelelnek a munkáltató márkaígéretnek?
Milyen beilleszkedés, lojalitást segítő programok vannak, amelyek megfelelnek a munkáltató márkaígéretnek?
Milyen munkáltatói wellness programok vannak, amelyek megfelelnek a munkáltató márkaígéretnek?
Milyen munkáltató márkához köthető tevékenységet terveznek az elkövetkezendő 1-2 évben?
Kérjük, hogy az alábbi MUNKAVÁLLALÓI ELÉGEDETTSÉG KÉRDŐÍVET töltesse ki minimum 10 munkavállalójával.
Megjegyzés: