A Program

             
  dr. Serényi János
a MagyarBrands program elnöke
 
     

A MagyarBrands program immáron tizennegyedik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.

„Valamennyien érezzük, hogy egyre drámaibban hat az éghajlatváltozás a mindennapi életünkre, és mind erőteljesebben befolyásolja a vásárlási döntéseinket is. Jó látni, hogy a MagyarBrands díj elnyerésére sikerrel pályázók között egyre több az olyan márka, amely termékpalettája továbbfejlesztésével vagy fenntartható csomagolási és logisztikai megoldásokkal, akár a témát érintő felelős tájékoztatással komolyan reagál a klímaváltozás okozta veszélyekre. A vásárlónak, a fogyasztónak, az ügyfélnek ez egy igen lényeges információ. Sőt, folyamatosan nő azon cégek köre is, amelyek már fenntarthatósági referenst foglalkoztatnak. Számos kutatás egyértelműen bizonyítja, hogy ebből fakadóan egy új »mágnes« van születőben, ezért is annyira fontos, hogy a márkaépítők e téren is megmutassák az elkötelezettségüket. Ez önmagában is nagyban növeli a bizalom erősödését, a márkához való kötődést.”