Magyar sikertörténetek

Nem lehet csupán a véletlen műve, hogy a Sky Csoport az utóbbi években rendre saját készítésű finomságokkal lepi meg partnereit a karácsonyi szezonban. Noha a hazai piacon szinte egyedülálló, immár 26 éves múlttal rendelkező cég története nem a gasztronómiáról, hanem a marketingkommunikációról szól, mégis – mint minden rendes magyar sikersztori – terített asztal mellé kívánkozik. Egy nagy, közös asztal mellé, ahol mindenki más okból érzi jól magát. Van, aki mindig új ízeket talál és van, aki régi barátokat. Van, aki a kiszolgálás profizmusát és van, aki a kreativitását díjazza. Íme a siker receptje Sky-módra: gondosan összeválogatott hozzávalók sok izgalmas fűszerrel.

Ha valamiben, akkor különleges hozzávalókban igazán nincs hiány a Sky Csoportnál. A régi alapemberek, sok esetben több mint mint két évtizede itt dolgozó munkatársak mellé folyamatosan érkeznek az új szakemberek és a tehetséges fiatalok. Ez persze nem számít ritkaságnak a reklámpiacon, az azonban annál inkább, hogy aki egyszer megkóstolta a családias hangulat és a szakmai maximalizmus Sky-féle kombinációját, az nagy valószínűséggel egyre többet fog belőle kérni. A cégnél kirívóan alacsony a szakmát olyannyira jellemző – vagy inkább sújtó – fluktuáció, ez pedig a hosszú távon is sikeres működés egyik alapja. Ám a Sky Csoport nem csak ezzel bizonyítja a különleges alapanyagok elsőrendű fontosságát. 


Az ügynökség immár tizennegyedik éve főszervezője a minőségi magyar termékek ügye iránti összefogás legnagyobb éves rendezvényének. A minden túlzás nélkül óriási, többnapos versenyen a legfontosabb hazai gyártók, beszállító partnereik és a média képviselői több mint száz autóval egy játékos túra keretében látogatják végig az ország egy-egy régiójának legfontosabb üzemeit. Ez az évről évre nagyobb sikerű monstre eseménysorozat természetesen csak egyike a Sky Csoport által évente lebonyolított több száz projektnek, de összetettségével, sokrétűségével egymagában is jól jellemzi a cég szinte legnagyobb értékét: az érdekes és változatos, a legkülönlegesebb ízlést is kielégítő étlapot. 


Ezt a folyamatosan bővülő menüt hosszú órákig lehetne lapozgatni. A klasszikus reklámkampányok és a social media kommunikáció alapreceptjeitől a nagyszabású rendezvények, sajtótájékoztatók és országos road show-k klasszikus fogásain át egészen az olyan ínyencségekig böngészhetjük a választékot, mint a saját produkcióban készülő filmgyártás és animáció, vagy akár az egyedi megrendelésre történő zeneszerzés és dalszövegírás. Ám önmagában még a leghosszabb étlap is kevés lenne ahhoz, hogy a Sky Csoport ügyfelei a szó minden értelmében igazi törzsvendéggé váljanak – márpedig a cég számos szakmai díja mellett a különlegesen hosszú és tartós ügyfélkapcsolataira is büszke lehet. Ennek titka pedig abban a különleges fűszerezésben rejlik, amely igazán egyedivé teszi az ügynökség által felszolgált produktumokat.

A Sky Csoport működésének sava-borsa a szigorú hierarchia és a rutinszerű munkaleosztás helyett alkalmazott laza felhőrendszer, amelyben az aktuális kihívások köré mindig más összetételű szakmai teamek szerveződnek. Ez a rugalmas struktúra teszi lehetővé, hogy a legkülönfélébb ügyfelek egyedi kommunikációs igényeire mindig gyors, hatékony és testreszabott válaszok születhessenek. Nem csoda, hogy többek között olyan neves vállalatok választják újra és újra a Sky Csoport által asztalra tett minőséget, mint az ország legtöbb bolttal rendelkező élelmiszer-üzletlánca, Európa legnagyobb multinacionális energiaszolgáltatója, a legnépszerűbb hazai üdítőital-gyártó vagy a gyógyszeripar legnevesebb élvonalbeli cégei. Rájuk is igaz a mondás, ami akár a dinamikusan fejlődő Sky Csoport történetének esszenciája is lehetne: evés közben jön meg az étvágy.


Alapítása óta változatlan tulajdonosi összetételű, 100%-ban magyar cégként nem kis mutatványnak tűnik több mint két évtizede állni a versenyt a kommunikációs szakmában. Pedig ezen az állandóan változó terepen is elég egyetlen szabályt szem előtt tartani: sohasem szabad jóllakni. A Sky Csoport munkatársai a mai napig éhesek az új kihívásokra, az új sikerekre, az új területek meghódítására, és nem csak a szakmában. Társadalmi szempontból is igyekszik megfűszerezni mások életét, így például a Pilisi Gyermekotthon lakóinak környezetét, vagy éppen pro bono vállalásként a Tábitha Ház kommunikációs tevékenységét. Talán ezért ünneplik minden év eredményeit azzal, ami ősidők óta a legjobban összehoz minden társaságot: egy nagy, közös főzéssel. 
 

 
     
X