A Program
dr. Serényi János a MagyarBrands program elnöke |
||
A MagyarBrands program immáron tizenötödik éve díjazza a magyar vonatkozású márkák közül a legeredményesebbeket, kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriában. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj aktív segítség a fogyasztók számára: hiszen a kiválóság megtestesítőjeként a vásárlói döntések egyik meghatározó iránytűje.
„A 2010-ben alapított MagyarBrands díj fő célja, hogy elismerje és támogassa a kiemelkedő teljesítményt nyújtó magyar márkákat. Mindig kivételes örömöt jelent számomra, amikor a MagyarBrands díjátadó gáláján a márkatulajdonosok – sikertörténeteik mellett – büszkén mesélnek arról, hogy vállalatuknál ez a szakmai elismerés miként növeli a fogyasztói lojalitást, a márkahűséget, a munkatársi elkötelezettséget. Személyes tapasztalataikat kutatások is alátámasztják: a vásárlók 38%-a szívesebben választ díjat nyert terméket (Nielsen), és nemcsak nagyobb bizalmat szavaznak a szakmai elismerést elnyert márkáknak, de ez segíti a magasabb árak elfogadását is (McKinsey)” ”