A Gallicoop elnyerte a MagyarBrands 2012 díjat

Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján a Gallicoop igazi magyar márkának számít: minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.

Objektív cégadatok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) és a független szakemberekből álló Superbrands Bizottság szubjektív döntése (reputáció, identitás, ismertség) alapján a Gallicoop igazi magyar márkának számít: minőségi, üzleti és fogyasztói szempontból is érdemesnek ítélték, hogy a TOP200 fogyasztói/TOP100 üzleti márka egyike legyen.

A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői mind nagyobb szükségét látták, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért 2010-ben életre hívták a MagyarBrands programot, amely idén is közzétette a vezető hazai márkák listáját. Objektív cégadatok és a Superbrands Bizottság szubjektív véleménye alapján az egyik legnagyobb hazai baromfimárka, a Gallicoop igazi magyar márkának számít.

A magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez. A MagyarBrands program célja, hogy ráirányítsa a figyelmet a hazai termékekre, illetőleg olyan magyar vonatkozású márkák díjazása, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek.

Erdélyi István, a Gallicoop Pulykafeldolgozó Zrt. elnök-vezérigazgatója a díj kapcsán elmondta: „A Gallicoop az egyik legnagyobb hazai élelmiszermárka, és büszkék vagyunk arra, hogy a fogyasztóknak immáron 23 éve olyan termékeket kínálunk, amelyek teljes mértékben magyar alapanyagokból, magyar munkaerő által, magyar know-how alapján készülnek, és amelyek külföldön is sikeresek. Éppen ezért örömmel tölt el a MagyarBrands 2012 díj elnyerése, hiszen ez is hitelesíti munkánkat és bizonyítja a cégünk által felvállalt értékek jelentőségét.”

(forrás: Élelmiszer Online )