MagyarBrands díjat kapott több turisztikai szolgáltató
Idén harmadik alkalommal díjazták MagyarBrands elismeréssel azokat a magyar vonatkozású márkákat, amelyek a magyar vállalkozások méltó képviselői lehetnek hazánkban és határainkon kívül is. A díjazottak listáját csütörtökön hozták nyilvánosságra.
A Superbrands Magyarország Szakértői Bizottsága és vezetői szükségét látták annak, hogy a hazai termékekre kiemelt figyelmet fordítsanak, ezért hívták életre 2010-ben a MagyarBrands programot. A program célja, hogy fókuszba helyezze a hazai márkákat, hiszen a magyar fogyasztók számára egyre fontosabb, hogy az általuk megvásárolt árukkal hozzájáruljanak a hazai vállalatok és ezzel Magyarország gazdaságának fejlődéséhez.
A Magyar Brands címet nyert fogyasztói márkák között olyan, a turizmushoz közhető márkák találhatók idén, mint a Gundel, az IBUSZ, a Főtaxi, a Sziget, 6x6 Taxi, az Auguszt Cukrászda, a Balaton Sound, a BKV, a City Taxi, a Danubius Hotels Group, a Gerbeaud, a Hunguest Hotels, a MÁV-START, az Oxygen Wellness, a Silvanus, a Vista és a Wamp. Az üzleti márkák közül többek között a MAHART, a Gála, a Hungarocontrol és a Hungexpo is Magyar Brands díjat nyert.
Néhány fiatal, tradícióval még nem rendelkező, de ígéretes ötletet megvalósító márka kapcsán fogalmazódott meg az igény egy újabb különdíj kategória létrehozására, mely az idei év újdonságának számít a MagyarBrands programban. A MagyarBrands Innovációs különdíj kategória nyertese 2012-ben a Metapay.
A MagyarBrands program a márkák ranglistáján túl fontos feladatának tekinti azon szervezetek munkáját elismerni, amelyek kiemelten járulnak hozzá a gyermekek jólétét szolgáló feladatok ellátásához valamint a kulturális élet előremozdításához, megerősítéséhez. A MagyarBrands Gyermekekért különdíjat 2012-ben a Csodalámpa, a MagyarBrands Kultúráért különdíjat a Budapesti Operettszínház nyerte el.
A MagyarBrands díj odaítélése pontosan számszerűsíthető kritériumok (tradíció, tulajdon, menedzsment, foglalkoztatás) alapján történik, amelyet szakmai elbírálás (ismertség, reputáció, identitás) egészít ki. Ezen szempontok összegzését követően a program szakértői egy komplex mutatószám létrehozásával alakítják ki a sikeres hazai márkák végleges listáját.
Forrás: turizmusonline.hu