MagyarBrands díjat nyert a Laurel
A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében.
Magyar Brands díjat nyert üzleti kategóriában a Laurel Cégcsoport.
A több mint 20 éves, hazai tulajdonban lévő cégcsoport fő tevékenysége a kereskedelmi informatikai rendszerek fejlesztése és kiépítése, amelyben évek óta piacvezetők Magyarországon. A Laurel élenjár a bolti informatikában megjelenő szinte minden újdonság, friss technológia hazai meghonosításában, elterjesztésében.
A Magyar Brands azokat a hazai márkákat díjazza, amelyek méltón képviselhetik az országot határainkon belül és azon túl. Ez a Laurelre különösen igaz most, a cég fejlesztései és bővülése révén Szlovákiában, Oroszországban, Ukrajnában és az Egyesült Államokban nyertek el megbízásokat – nyilatkozta a cégcsoport tulajdonos-ügyvezetője.
Bessenyei István hozzátette, a nagyszámú megbízás és a számos innováció miatt új kollégákat, csapatokat kell bevonni, így folyamatosan keresik a megfelelő szakembereket a mai trendekhez szükséges fejlesztésekhez. A kezdetben 14 fővel induló, mára közel 200 embert foglalkoztató, hét tagvállalatból álló cégcsoport a külföldi terjeszkedés ellenére Magyarországon tartja kutatási és fejlesztési bázisát, itt van az a felhalmozott szaktudás, amelyből kiindulhatnak az üzleti informatikai projektek. A cégcsoport az elmúlt félévben rekorderedményt ért el, árbevétele 14 százalékos növekedéssel közel 2,4 milliárd forintra emelkedett.
Forrás: www.techcorner.hu