Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
Forest Papír
A márka rövid bemutatása és története:
Magyarország legnagyobb háztartási és közületi papírtermék gyártó és forgalmazó cégcsoportját 1994-ben alapította négy magánszemély. A 100% magyar tulajdonban lévő Forest cégcsoport kilenc saját tulajdonú cégből áll. Főbb termékek: szalvéta, toalettpapír, kéztörlők, papír zsebkendő, valamint egyéb közületi higiénés termékek és szolgáltatások. A lakossági háztartási papíráruk közül a Forest-Papír Kft. vezette be a hazai piacra az első nyomtatott, egy rétegű szalvétát, és a belsőmaggal rendelkező, gazdaságos papírtörlőket. Főbb piacok: hazai értékesítés mellett 14 országba történő export. Mintegy 300 főt foglalkoztató cégcsoport, saját disztribúciós hálózattal.
Az alapító, többségi tulajdonos és ügyvezető, Bodrogai Ferenc 2010-ben elnyerte az Ernst & Young „Az év üzletembere” díját. A folyamatos innováció a cég életének szerves részét alkotja, a sikereket a dolgozók céltudatos és kitartó munkája mellett ennek az erőforrásnak köszönhetjük. Emellett hisszük, hogy minőségi terméket csak minőségi munkával lehetséges előállítani. Erős és versenyképes magyar márkákat építünk, melyekkel nem csak a cégcsoport folyamatos fejlődése érhető el, hanem a hazai gazdaság növekedése is. Hiszen, ha a fogyasztó nívós magyar terméket vásárol, nemcsak jó minőséget kap, hanem környezete gazdaságát is támogatja, ezzel munkahelyet tart meg vagy teremt, fizetőképes keresletet generál.
Weboldal: http://www.forest.hu/
Kapcsolat:
Forest-Papír Kft.
Cím: 2541 Lábatlan, Rákóczi út 105
Telefon: +36 (33) 517 510/ +36 (33) 463 785
Fax: +36 (33) 507 591
E-mail: info@forest.hu