Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

HVG

 

A márka rövid bemutatása és története:

 

A HVG (korábbi néven Heti Világgazdaság) egy belföldi és egy külföldi gazdasági, politikai és kulturális témákat feldolgozó hetilap.  Internetes portálja a hvg.hu, amely a lap cikkein túl egy részben önálló szerkesztőség által készített anyagokat tartalmaz. Előzménye a Világgazdaság című lap. A HVG eredetileg az 1979-ben Vince Mátyás által alapított Heti Világgazdaság című magyar gazdasági-társadalmi hetilap közkedvelt rövidítése volt. Napjainkra a „HVG” a lap hivatalos címévé vált.

A Világgazdaság akkori főszerkesztője, Gyulai István Vince Mátyást javasolta főszerkesztőnek. A szerkesztőség egy, a BNV területén lévő faházban kezdte meg működését. A lap rövid, három hónapos előkészítés után megindult. Az akkor még csak 32 oldalas hetilap célja az volt, hogy mindenkit „közölhető” gazdasági információkhoz juttasson, mivel a Világgazdaságot cenzurális okoból zárt terjesztésűnek minősítették. A Heti Világgazdaság június elejétől jelent meg minden csütörtökön az utcán is vásárolható formában. Olvasótáborát többnyire a fiatal értelmiségiek alkották. (Wikipédia)

 

Link: http://hvg.hu/

Kapcsolat:

Cégnév: HVG Zrt.

Cím: 1037 Budapest Montevideo utca 14
Telefon: +36 (1) 436 2000/ +36 (1) 436 2045

E-mail: ugyfelszolgalat@hvg.hu