Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
Index
A márka rövid bemutatása és története:
Az Index.hu 1999 májusa óta a magyar internetezők legkedveltebb hírportálja. Az Index elsősorban hírmagazin, vagyis elengedhetetlenül fontosnak tartja, hogy beszámoljon a napi hírekről. Azonban (az egészen tág értelemben vett) szórakoztatást is feladatának véli, amihez szintén számos lehetőséget biztosít, persze mindezt úgy, hogy előtte az olvasó megkapja a hírfolyamot, amit igényel. Így a „nem lehet az egyik a másik nélkül” koncepciója érvényesül. Emellett a független újságírás a céljuk, vagyis a politikai állásfoglalás helyett a hírek objektív visszaadására törekszenek. A blogok, „vagyis egy folyamatosan frissülő, szubjektív tartalmú, valamilyen téma köré szerveződő weboldal” (Weblog), megjelenésében, elterjedésében és térhódításában látja az Index a jövőt, vagyis azt, hogy az információt előbb utóbb a bloggerek, vagyis a blogok készítői fogják szolgáltatni, akiket nehéz lesz majd megkülönböztetni a hivatásos újságíróktól. Az embereknek azonban meglesz a lehetőségük arra, hogy kiválaszthassák a számukra hiteles forrást. Az Indexnek az a célja, hogy felszívja ezen bloggerek javát, és helyet biztosítson számukra a megjelenéshez.
Weboldal: http://index.hu/
Kapcsolat:
Index.hu Zrt.
Flórián Udvar 1033 Budapest, Flórián tér 1. I. és II. emelet
Telefon: +36 (1) 555-7000
Fax: +36 (1) 349-0393
E-mail: mail.index.hu