Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
Medián
A Medián 1989-ben alakult a szakmában az első magánvállalkozásként, jelenleg is tisztán hazai tulajdonban lévő cég.
A cég forgalmának nagyobb részét kitevő piackutatások mellett mindvégig nagy jelentőséget tulajdonítottunk a társadalomkutatásnak és a politikai közvélemény folyamatos vizsgálatának. A társadalmi és politikai kutatások körülbelül egyharmadát teszik ki a Medián forgalmának; a tevékenység nagyobb részét az üzleti - elsősorban multinacionális megrendelők számára végzett – kutatások képezik.
Az Intézet tevékenységét a módszertani sokrétűség, az egymást kiegészítő és kontrolláló kutatási technikák alkalmazása, a kvantitatív és kvalitatív módszerek ötvözése jellemzi. A szakmai megbízhatóságot azok a pontos előrejelzések igazolják, amelyekkel a Medián a négyévenkénti parlamenti választások idején jelentkezik.
Az intézet full-service piackutatási szolgáltatást nyújt: mind kvantitatív kutatásokban (kis- és nagymintás kérdőíves felmérések, személyes és telefonos megkérdezések, lakossági és business-to-business megkérdezések, ad-hoc és tracking jellegű surveyk) mind kvalitatív kutatásokban (egyéni mélyinterjúk, fókuszcsoportok, kreatív csoportok, brainstormingok), továbbá próbavásárlásokban nemzetközi színvonalon törekszik a megrendelők igényeinek kielégítésére.
A Medián a 90-es évek eleje óta folyamatosan és rendszeresen működtet omnibusz-felmérést, amely hónapról hónapra 1200 fős reprezentatív mintán gyűjt adatokat a társadalom gazdasági-politikai tudatállapotáról.
A Medián 1990 óta rendszeresen készít médiaelemzéseket az országos és helyi lapok, rádió– és tévéadók közönségének összetételéről, szokásairól és igényeiről, a lapok és a műsorok tartalmáról.
A webAUDIT piacvezető a magyarországi internetes forgalommérésben. A mértékadó nemzetközi szabványoknak és ajánlásoknak megfelelő látogatottsági adatok mellett az auditált site-ok forgalomanalízisét segítő statisztikák széles palettáját szolgáltatja. Egyedülálló demográfiai statisztikái lehetővé teszik a látogatók összetételének gyors és hatékony elemzését.
Ez a szolgáltatás egészült ki 2008-ban a GfK Hungáriával közösen kifejlesztett webAUDIENCE csomaggal, amelyben nemcsak alapvető demográfiai ismérvek mentén válik lehetővé az egyes auditált site-ok látogatóközönségének elemzése, hanem közel 600 változó segíti az elemzést és médiatervek készítését.
Weboldal: http://www.median.hu/
Kapcsolat:
MEDIÁN Közvélemény- és Piackutató Szolgáltató Kft.
Cím: 1055 Budapest,
Szent István körút 23.
Telefon: +36 (1) 250 4322, +36 (30) 491 0144
Fax: +36 (1) 250 4346
E-mail: median@median.hu