Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
Móra
A márka rövid bemutatása és története:
A Móra Kiadó klasszikus és kortárs, hazai és külföldi gyermek- és ifjúsági irodalom, a gyermekkultúra hagyományőrző és értékteremtő szellemi műhelye. Az 1950-ben alapított kiadó 1957-ben vette föl Móra Ferenc nevét, és évtizedeken át - a magyar kiadói struktúrának megfelelően - a gyermek- és ifjúsági irodalom egyedüli közvetítője volt. A 1990-es évektől részvénytársasági formában folytatja munkáját, évente közel 100 címet jelentet meg. Az első könyves élményt nyújtó képeskönyvtől, a gyermekversen, a meseregényen, a kamaszoknak szóló irodalmon túl a felnőtt- és a gyermekirodalom határmezsgyéjén egyensúlyozó rendhagyó kötetekig, valamint életműsorozataival - Fekete István,Janikovszky Éva és Kertész Erzsébet műveivel - minden korosztálynak kínál értékes és érdekes irodalmi alkotásokat. A Kiadó széles körű nemzetközi ismertsége és elismertsége nem kis mértékben az egységes szellemű csapatmunkának, igényes szerkesztőségi tevékenységnek, gondos könyvtervezésnek és a lehetőségeket maximálisan kihasználó technikai kivitelezésnek köszönhet.
Weboldal: http://www.mora.hu/
Kapcsolat:
Cím: 1134 Budapest,
Váci út 19.
Telefon: +36 (1) 320-4740