Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
NNG
A márka rövid bemutatása és története:
Az NNG Kft. a mobil, a járműipari és a személyi navigációs szektor számára fejleszt innovatív navigációs megoldásokat, és kínál teljesen testre szabható, fedélzeti 3D-s navigációs alkalmazásokat a vásárlók egyéni igényeit is kielégíteni kívánó eszközgyártók, autógyárak és OEM-márkák képviselői számára. A díjnyertes iGO My way szoftvermotorra épülő, egyedülálló technológia már világszerte több millió navigációs eszközön megtalálható.
A 2004-ben alapított, digitális térképek fejlesztésével is foglalkozó vállalat első nemzetközi termékbemutatójára a 2006-os németországi CeBIT-en került sor. A kezdeti elsöprő siker óta az NNG folyamatosan fejlődik és bővül, OEM partnerei révén meghatározóan jelen van a piacon egész Európában, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiában, Afrikában, Ausztráliában és Új-Zélandon is.
Az NNG sikerének a mozgatórugója a folyamatos fejlesztés és az az erőfeszítés, amely azt szolgálja, hogy az eredeti innovációt gyorsan és hatékonyan juttassa el a világ minden piacára. Ennek érdekében a vállalat világszerte több mint 150 hardvergyártó céggel alakított ki üzleti kapcsolatot, és a Föld több mint 115 országban és 46 különböző nyelven nyújt megbízható navigációs megoldásokat a készülék- és autógyártók, a hálózatüzemeltetők, valamint a professzionális szállítóvállalatok és az egyéni felhasználók számára. Az NNG szoftverei olyan vezető gyártók készülékein találhatók meg, mint a Becker, a Clarion, a Pioneer, a Samsung és a Vodafone.
Az NNG kiemelt üzleti célja a továbbiakban, hogy vezető globális autóipari beszállítóvá váljon, amihez minden adott, hiszen jelenleg a világ legnagyobb és legismertebb autógyárait tudhatja a megbízói között.
Weboldal: http://www.nng.com/
Kapcsolat:
NNG Kft.
Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi út 35-37
Telefon: 1/ 872-0000