Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

NNG

A márka rövid bemutatása és története:

 

Az NNG Kft. a mobil, a járműipari és a személyi navigációs szektor számára fejleszt innovatív navigációs megoldásokat, és kínál teljesen testre szabható, fedélzeti 3D-s navigációs alkalmazásokat a vásárlók egyéni igényeit is kielégíteni kívánó eszközgyártók, autógyárak és OEM-márkák képviselői számára. A díjnyertes iGO My way szoftvermotorra épülő, egyedülálló technológia már világszerte több millió navigációs eszközön megtalálható.

A 2004-ben alapított, digitális térképek fejlesztésével is foglalkozó vállalat első nemzetközi termékbemutatójára a 2006-os németországi CeBIT-en került sor. A kezdeti elsöprő siker óta az NNG folyamatosan fejlődik és bővül, OEM partnerei révén meghatározóan jelen van a piacon egész Európában, Észak- és Dél-Amerikában, Ázsiában, Afrikában, Ausztráliában és Új-Zélandon is.

Az NNG sikerének a mozgatórugója a folyamatos fejlesztés és az az erőfeszítés, amely azt szolgálja, hogy az eredeti innovációt gyorsan és hatékonyan juttassa el a világ minden piacára. Ennek érdekében a vállalat világszerte több mint 150 hardvergyártó céggel alakított ki üzleti kapcsolatot, és a Föld több mint 115 országban és 46 különböző nyelven nyújt megbízható navigációs megoldásokat a készülék- és autógyártók, a hálózatüzemeltetők, valamint a professzionális szállítóvállalatok és az egyéni felhasználók számára. Az NNG szoftverei olyan vezető gyártók készülékein találhatók meg, mint a Becker, a Clarion,  a Pioneer, a Samsung és a Vodafone.

Az NNG kiemelt üzleti célja a továbbiakban, hogy vezető globális autóipari beszállítóvá váljon, amihez minden adott, hiszen jelenleg a világ legnagyobb és legismertebb autógyárait tudhatja a megbízói között.

 

Weboldal: http://www.nng.com/

Kapcsolat:

NNG Kft.

Cím: 1037 Budapest, Szépvölgyi út 35-37

Telefon: 1/ 872-0000