Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Nyírfacukor

A márka rövid bemutatása és története:

 

Vállalkozásunkat azzal a céllal hoztuk létre, hogy támogassuk az egészségtudatos étkezést, javítsuk a magyar lakosság jelen és jövő generációjának jó közérzetét, hozzásegítsünk minél több embertársunkat egy jobb és egészségesebb élethez.

Meggyőződésük, hogy új termékünk, a nyírfacukor magyarországi piaci bevezetésével, olyan természetes megoldást tudunk a fogyasztók számára nyújtani, mely az édes finomságok új reneszánszát hozza el. Hisszük, hogy a termék, újdonság értékén túl, nagymértékben befolyásolni fogja a jövő cukorfogyasztását, így a magyar lakosság fogyasztói igényeit és szokásait is.

A XXI. század első évtizedében egyre nagyobb hangsúly kerül az egészséges életmódra, fogyókúrára, diabéteszben szenvedők táplálkozására, mely mára kérlelhetetlenül elérte a cukrot és cukorból készült termékeket is. Ez a tendencia egyfajta cukorfogyasztást csökkentő eredményként figyelhető meg a fogyasztói szokásokban. A XX. század közepétől mind nagyobb számban megjelenő mesterséges édesítő szerekről azonban lassan bebizonyosodik, hogy az alacsony kalóriatartalomért, az olyannyira vágyott „light” és diétás hatásokért nagy árat kell fizetni. Emiatt a hagyományos cukor természetes volta még mindig vonzó és kellemetlen mellékhatásai is jelentősen elmaradnak a mesterséges édesítőszerekkel szemben, ám a változtatás szükségessége továbbra is fennáll.

A nyírfacukor számos kedvező élettani hatása lehetővé teszi, hogy az édesítőszerek és hagyományos cukor mellett, új alternatívaként jelenjen meg a cukorfogyasztásban mindazok számára, akik számára fontos az egészség, az egészséges életmód.

 

Weboldal: http://www.nyirfacukor.hu/

Kapcsolat:

Nyírfacukor Kft.

Cím: 1223 Budapest, Művelődés utca 4.

Telefon: +36-1/786-1203

Fax: +36-1/783-3839

E-mail: info@nyirfacukor.hu