Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Soproni

A márka rövid bemutatása és története:

 

A Soproni Sörgyár alapítása óta eltelt több mint egy évszázadban az ott gyártott terméket több különböző néven is forgalmazták. Elsőként Soproni Ászoknak hívták, később a neve Soproni Világos Sör, Ászok, majd 1986-tól ismét Soproni Ászok lett. 1997-ben kezdődött meg a márka tudatos építése és széles körű reklámozása. A termék népszerűsége és forgalma 2002-ig folyamatosan növekedett, ám a sörpiac feldúsulásának következményeként ekkor az eladások elkezdtek visszaesni. A márkát 2005-ben újrapozícionálták, neve Sopronira rövidült, és üvege is jelentősen megváltozott. A Soproni márka innovatív szemléletének köszönhetően az elmúlt években megszülettek az első almárkák, és a Soproni termékek választéka azóta is folyamatosan bővül. 2006-ban megjelent az 1895, amely a fogyasztókban a márka minőségi megítélését hivatott erősíteni. Mivel a Soproni volt az egyetlen széles körben ismert márka, amelynek nem volt alkoholmentes változata, ugyanebben az évben piacra került a hiánypótló Soproni Szűz is. Ezek az újítások annyira sikeresnek bizonyultak, hogy a márka fél év alatt 10 ponttal javított innovatív megítélésén. 2007-re a portfólió újabb két termékkel, a Soproni Fekete Démon névre hallgató barna sörrel, valamint az 1 l-es műanyag palackban kapható Sopronival bővült. Az új fogyasztói szokásokra reagálva 2009 áprilisában a Soproni megalkotta a Soproni Szőke Ciklont, amely kellemes, üde ízével a könnyen fogyasztható sörök iránti igényt elégíti ki.

 

Weboldal: http://www.soproni.hu/

Kapcsolat:

Heineken Hungária Sörgyárak Zrt.

Cím: 9400 Sopron,

Vándor S. u. 1
Telefon: +36 (1) 437 2039