Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
Laurel
1993. áprilisában alakult 14 magánszemély részvételével. Alapító tagjaink felsőfokú végzettségű, magasan kvalifikált számítástechnikai szakemberek. A komoly szakmai felkészültség és hosszú ideje végzett fejlesztői munka során megszerzett egyedülálló kereskedelem technológiai tudásbázis már a cég alakulását követő első években is jelentős sikereket eredményezett.
Légli
Ne siess! A Légli borok játékra hívnak: a Balaton és Somogyország találkozásánál, egy egyedülálló régió elbűvölő értékeit kínálják a felfedezni vágyónak. Érdemes hátra dőlni és közeli barátságot kötni velük. A Légli borokat jó inni – fogalmazzák meg sokan –, mert a gazdagság és a könnyedség egyszerre árad belőlük.
Libri
1991-ben létrehozott Libri Könyvkereskedelmi Kft. az Állami Könyvterjesztő Vállalat jogutódjaként alakult meg. A megörökölt bolthálózat és szervezeti felépítés korszerűsítésével és a folyamatos bővítésével a Libri 400 fő foglalkoztatásával, 34 üzletével, a Libri.hu internetes áruházával, közel nyolcmilliárd forint éves forgalmával az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjévé vált.
Lipóti Pékség
A Lipóti Pékség kezdetben 15-20, főként Lipót környéki kis boltot látott el kenyérrel és pékáruval. Kapacitását és létszámát folyamatosan növelve a pékség 2004-ben került válaszút elé.
Líra
A Líra Könyv Zrt. 1993-ban alakult meg az állami könyvterjesztés romjain létrejött állami vállalatból. A kezdeti időszakot a szocialista nagyvállalatok és a könyvszakma válsága egyaránt jellemezte. Szerencsére egy évvel később a szakma nagyvállalatai közül elsőként hirdették meg a cég privatizálását.
LogMeIn
Magyar alapitású cég vagyunk, a digitális világ leggyorsabban fejlődő SaaS (szolgáltató) cégeinek egyike.