Márka adatlapok

Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.

1-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
 

Laurel

1993. áprilisában alakult 14 magánszemély részvételével. Alapító tagjaink felsőfokú végzettségű, magasan kvalifikált számítástechnikai szakemberek. A komoly szakmai felkészültség és hosszú ideje végzett fejlesztői munka során megszerzett egyedülálló kereskedelem technológiai tudásbázis már a cég alakulását követő első években is jelentős sikereket eredményezett.

 

Légli

Ne siess! A Légli borok játékra hívnak: a Balaton és Somogyország találkozásánál, egy egyedülálló régió elbűvölő értékeit kínálják a felfedezni vágyónak. Érdemes hátra dőlni és közeli barátságot kötni velük. A Légli borokat jó inni – fogalmazzák meg sokan –, mert a gazdagság és a könnyedség egyszerre árad belőlük.

 

Libri

1991-ben létrehozott Libri Könyvkereskedelmi Kft. az Állami Könyvterjesztő Vállalat jogutódjaként alakult meg. A megörökölt bolthálózat és szervezeti felépítés korszerűsítésével és a folyamatos bővítésével a Libri 400 fő foglalkoztatásával, 34 üzletével, a Libri.hu internetes áruházával, közel nyolcmilliárd forint éves forgalmával az ország egyik legnagyobb könyvértékesítőjévé vált.

 

Lipóti Pékség

A Lipóti Pékség kezdetben 15-20, főként Lipót környéki kis boltot látott el kenyérrel és pékáruval. Kapacitását és létszámát folyamatosan növelve a pékség 2004-ben került válaszút elé.

 

Líra

A Líra Könyv Zrt. 1993-ban ala­kult meg az ál­la­mi könyv­ter­jesz­tés rom­ja­in lét­re­jött ál­la­mi vál­la­lat­ból. A kez­de­ti idősza­kot a szo­ci­a­lis­ta nagy­vál­la­la­tok és a könyv­szak­ma vál­sá­ga egya­ránt jel­le­mez­te. Sze­ren­csé­re egy év­vel ké­sőbb a szak­ma nagy­vál­la­la­tai kö­zül el­sőként hir­det­ték meg a cég pri­va­ti­zá­lá­sát.

 

LogMeIn

Magyar alapitású cég vagyunk, a digitális világ leggyorsabban fejlődő SaaS (szolgáltató) cégeinek egyike.