Márka adatlapok
Ezen az oldalon magyar márkák történetét mutatjuk be.
Nádudvari
A Nádudvari Élelmiszer Kft. 2007.09.01.-én alakult a nádudvari Nagisz Zrt. többségi tulajdonában lévő Mark-Nagisz Zrt. Húsüzeméből. A kizárólag magyar tulajdonú cég tevékenységét két telephelyen, a Hortobágyi Nemzeti Park közelében, Nádudvaron végzi. Fő tevékenységi kör: tej-tejtermékgyártás, előkészített hús- és húskészítmény gyárt, mirelitkészítmény-gyártás, valamint ezen termékek nagykereskedelme.
Baba
A Baba márka 1920 óta van jelen a személyes tisztálkodásban, így mindennapi életünkben. A ’90-es évekig szappannal, olajjal, krémmel és hintőporral kényeztette a babák bőrét, 1997 júliusára ebből egyetlen termék – a Baba szappan – maradt meg. Ekkor került a márka az Unilever, vagyis a mi tulajdonunkba.
Móra
A Móra Kiadó klasszikus és kortárs, hazai és külföldi gyermek- és ifjúsági irodalom, a gyermekkultúra hagyományőrző és értékteremtő szellemi műhelye.
MOL
A MOL-csoport Kelet-Közép-Európa egyik vezető integrált olaj- és gázipari vállalata, amely nagyméretű, koncentrált nemzetközi kutatási és termelési portfolióval rendelkezik.
MKB
Az 1950-ben alapított MKB (Magyar Külkereskedelmi Bank) létrehozásának célja a nemzetközi fizetési forgalomban való részvétel, elsősorban a külkereskedelemmel kapcsolatos bankári feladatok ellátása volt. A Bank tevékenysége hamarosan kibővült az összetett külkereskedelmi ügyletek szervező, irányító, finanszírozó és lebonyolító munkájával.
Mizo
A Mizo mindig is hitt abban, hogy a hagyomány és a minőség találkozásából nagy dolgok születnek. Mi sem bizonyítja ezt jobban, mint az a tény, hogy mára a Mizo Magyarország egyik legismertebb tejtermék márkájává vált.
Auguszt Cukrászda
Az Auguszt Cukrászda egyike Budapest híres, patinás cukrászdáinak, ami ma három helyen is üzemel.
Mirelite
A MIRELITE MIRSA Zrt. különféle gyorsfagyasztott zöldségek és gyümölcsök, valamint tésztafélék gyártásával foglalkozik. A hűtőház 1984-ben kezdte meg működését Albertirsán, Budapesttől 50 km-re, az E5-ös autópálya és a 4-es főútvonal mellett.
Mester
A MESTER márka az Optima Forma Kft. tulajdona, házon belül találtuk ki, mi hoztuk létre. Szerintünk találó, „ütős”, magyar névválasztás. A szép magyar névvel rendelkező termékcsalád magyar ajkú embereknek szánt, egynyelvű, érthető, és jól olvasható magyar feliratozással bír.
Aranyfácán
A titok nem más, mint a "dobozba zárt minőség", melyből az évtizedek során soha nem engedett a hatvani Aranyfácán konzervgyár. Csakis Magyarországon termett, megfelelően átválogatott paradicsom szolgál a termék alapanyagául, melynek előállítása tartósítószer és semmilyen más adalékanyag hozzáadása nélkül készül.

